تازه‌ترین عناوین

مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: مرز بین‌المللی مهران که طی روز‌های ۱۷ و ۱۸ مهرماه جاری به دلیل برگزاری انتخابات پارلمانی در کشور عراق بسته شده بود، از صبح امروز پس از 2 روز وقفه فعالیت خود را از سر گرفت.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۳۸ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۳۹۵ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۸۶۷ هزار و ۵۲۵ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۵ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۲۰۷ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور گفت: با توجه به سهم ۶۰ درصدی امتحانات نهایی و سهم ۴۰ درصدی آزمون کنکور در سال ۱۴۰۲، استانداردسازی امتحانات نهایی و کنکور در دستور کار قرار گرفت.

یک نقاشی رنگ و رو رفته از فردریک شوپن که در بازار دست‌دوم‌فروشی‌ها معامله شده بود، قدمتی ۱۷۰ ساله دارد و به دوران زندگی موسیقیدان نامدار لهستانی بازمی‌گردد.
آهنگساز و سرپرست گروه «کوارتت کاسته»، برای ساخت موسیقی متن فیلم «جنبل» جایزه‌ بهترین موسیقی فیلم را از جشنواره‌ فیلم زنان در رم ایتالیا دریافت کرد.

معاون آموزش متوسطه وزات آموزش و پرورش گفت: بر اساس الگوی بازگشایی مدارس، تمام مدارس از پایان آبان به شیوه حضوری به فعالیت خود ادامه خواهند داد و صدور مجوز بازگشایی حضوری مدارس، منوط به تکمیل و ارائه چک لیست‌های بهداشتی و خودارزیابی مدیران مدارس است.
نمایش مونودرام های زنانه به کارگردانی آیلار نوشهری و تهیه کنندگی ستاره موسوی همزمان با افتتاحیه ی تماشاخانه خاتون از ۱۹ مهرماه تا 19 آبان ماه هر شب ساعت ۱۹ روی صحنه می رود.
از روغن نارگیل نه تنها در کشور‌های گرمسیر که مزارع نارگیل فراوان ‌دارند، بلکه در ایالات متحده، کانادا، اروپا و استرالیا نیز استفاده می شود. اخیراً مردم دوباره به شگفتی‌ های روغن نارگیل پی برده و این روغن دوباره در سراسر دنیا محبوبیت خود را بدست آورده است.
براساس حکمی از سوی رئیس‌جمهور، سعید محمد به‌ عنوان مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.
در کشتی فرنگی قهرمانی جهان - نروژ؛

میثم دلخانی به مدال طلا دست یافت

میثم دلخانی در وزن63 کیلوگرم مقابل حریفی از گرجستان پیروز شد و به مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان دست یافت.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به ارتباط مصرف برخی داروها در بارداری و خطر سقط جنین، گفت: تزریق واکسن کووید ۱۹ برای مادران باردار هیچ خطری ندارد.

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۳۸ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۴۵۴ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۸۶۳ هزار و ۹۸ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۵ میلیون و ۵۰۳ هزار و ۳۴۱ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
سازمان آگهی های پرسون