در تهران انجام شد؛

آغاز فاز دوم پویش تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا

رییس سازمان پشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که فاز دوم پویش تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در تهران به زودی آغاز خواهد شد.

تصویر آغاز فاز دوم پویش تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون، علی نصیری، رییس سازمان پشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اجرای پویش جهادی تزریق واکسن کرونا با شعار «تهران دوباره جان می‌گیرد» از ابتدای مهرماه، گفت: فاز دوم این پویش نیز به زودی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی درباره جزئیات اجرای فاز دوم نیز گفت: فاز دوم پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا با ۲۲ اتوبوس سیار و در ۲۲ ایستگاه مترو و ۲۲۰ مسجد در سطح شهر تهران اجرا می‌شود و این امکان نیز وجود دارد تا شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ ، تقاضای خود در مورد واکسن کرونا را مطرح کنند.

نصیری ارزیابی‌اش از فاز اول این پویش را موفقیت آمیز اعلام کرد و گفت: در خواست من از همه شهروندان این است که تزریق واکسن را جدی بگیرند و حتما برای تزریق دُز اول و دوم واکسن خود به پایگاه های تزریق واکسن مراجعه کنند.

به گفته رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شهرداری تهران قصد دارد تا بار تزریق واکسن در کلان شهر تهران را از دوش دولت بردارد و در همین راستا نیز اقدامات خود را انجام داده است.

منبع: ایسنا

364836