تازه‌ترین عناوین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران درباره کلیپ منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری خانمی توسط پلیس امنیت اخلاقی گفت: علت دستگیری وی بدحجابی نبوده و بنا به درخواست مردم و کسبه محل از پلیس، به‌ اتهام دیگری صورت گرفته است.
همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم‌ کوتاه تهران، فروش بلیت تماشای آنلاین در سامانه‌های هاشور، ودیو و تیوال از سه شنبه ۲۷ مهر از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
گلاب یکی از پر مصرف ترین عرقیات مفید برای تقویت قلب ، کبد، معده و اعصاب است و به دلیل خواص و طبیعت ویژه ای که دارد آنرا معجزه طبیعت می نامند.
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
در 24 روز ابتدای سال آبی 1400-1401 ارتفاع کل ریزش‌های جوی از اول مهر لغایت 24 مهر بالغ بر چهار میلی‌متر است. این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (شش میلی‌متر) 33 درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (پنج میلی‌متر) 20 درصد کاهش نشان می‌دهد.
خضریان در واکنش به حواشی نقل و انتقال خودرو؛

برگ سبز خودرو حکم سند رسمی را دارد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: اعلام نظر قوه قضائیه در مورد نقل و انتقال خودرو توسط دادستان به دنبال نامه کمیسیون اصل 90 بوده است که بر این اساس برگ سبز خودرو حکم سند رسمی را دارد و نیازی به حضور در دفاتر اسناد رسمی نیست.
مدیر کل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه اکنون ۵٠ تا ۶٠ میلیون ذخیره دارویی واکسن کرونا در کشور داریم و ۴٢ میلیون باقی‌مانده سیاست واردات واکسن است که ذخیره بالایی است؛ گفت: پیشنهاد شده است که مجوز دز بوستر (یادآور) را به واکسن‌ها بدهیم و تزریق دوز بوستر در کمیته علمی واکسن به تأیید رسیده است.
سازمان آگهی های پرسون