کشتی قهرمانی امیدهای جهان؛

دورخیز فرنگی کاران ایران برای دو طلا و دو برنز

تیم کشتی فرنگی ایران در پنج وزن دوم رقابت ها،همچنان می‌تواند دو طلا و دو برنز به مدال‌های قبلی خود اضافه کند.
تصویر دورخیز فرنگی کاران ایران برای دو طلا و دو برنز

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم کشتی فرنگی امید کشورمان در پایان پیکارهای پنج وزن نخست قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان که در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود موفق به کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز شد. بدین ترتیب نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست صاحب پنج مدال رنگارنگ شدند و توانستند بالاتر از تیم روسیه در صدر جدول رده بندی قرار گیرند. امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا رسید و پویا دادمرز و امین کاویانی نژاد در اوزان ۵۵ و ۷۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شدند. علیرضا نجاتی و ناصر علیزاده هم در اوزان ۶۳ و ۸۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

البته نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن دوم هم عملکرد نسبتاً خوبی داشتند و با دو فینالیست و دو شانس کسب مدال برنز، همچنان در انتظار پایانی موفقیت آمیز در این مسابقات هستند.

شب گذشته در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم، مهدی محسن نژاد و محمدجواد رضایی در اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و محمد ناقوسی هم در وزن ۸۲ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد. ضمن اینکه امیرعبدی نیز در وزن ۷۲ کیلوگرم به گروه بازنده‌ها رفت تا همچنان برای کسب مدال برنز تلاش کند.

در حال حاضر تیم ایران در پایان مسابقات پنج وزن نخست با ۹۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم روسیه با ۹۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. تیم‌های ترکیه و مجارستان نیز با ۶۱ و ۶۰ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم هستند.

رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان از ساعت ۲۰:۳۰ امشب برگزار می‌شود.

منبع: مهر

368971