تازه‌ترین عناوین

شیرینی مرنگ یکی از شیرینی‌های جذابی است که فقط دو ماده‌ اصلی دارد و به‌راحتی می‌توانید آن را در خانه درست کنید. این شیرینی خوشمزه با ظاهر جذابی که دارد هم به‌عنوان شیرینی و هم برای تزئین دسرهای دیگر مثلا انواع پای و کیک استفاده می‌شود.
رئیس کمیسیون آموزش از پایان بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش با اعمال تغییراتی با نظر اعضای کمیسیون خبر داد و گفت: این لایحه برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیأت رئیسه شد.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، سایپا آذین و سایر اشخاص بورس انرژی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به طراحی سامانه «کروکی آنلاین» از اجرای آزمایشی این طرح در استان قم خبر داد که براساس آن کارشناسان پلیس مجهز به تبلت شده و کروکی آنلاین را طراحی و ارسال می‌کنند.
بازار سرمایه که در روزهای گذشته روند صعودی به خود گرفته بود نتوانست این روند را حفظ کند و شاخص کل بورس امروز بیش از ۹۰۰۰ واحد کاهش یافت.
اجراهای زنده موسیقی بعد از ۲ سال دوری و دلتنگی اهالی هنر و علاقه‌مندان از آذرماه امسال حیات دوباره می‌گیرند و سالن‌های کنسرت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، میزبان مردم می‌شوند.
کلسترول بالای خون یکی از مهم ترین علل انسداد عروق و بروز بیماری‌های قلبی و مرگ و میر در سراسر جهان به شمار می‌رود. تبعیت از رژیم غذایی سالم مهم ترین عامل در کاهش کلسترول است.
سازمان آگهی های پرسون