فال روزانه یکشنبه ۱۶ آبان

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
تصویر فال روزانه یکشنبه ۱۶ آبان

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

فروردین

امروز اگر بخواهید از دلیل تمام اتفاقات عجیب و غریب و اوضاع گیج کننده ای که در طول روز پیش خواهد آمد سر در بیاورید به احتمال زیاد سرسام خواهید گرفت. همه چیز خیلی پیچیده تر از آن است که بتوانید به تنهایی از پس آن بربیایید. تلاش شما برای باز کردن گره ها تنها باعث خواهد شد گره هایی بیشتر به وجود بیایند، پس به نفعتان است که زیاد تقلا نکنید و فقط خودتان را با جریان امور همگام کنید. به این که عزیزانتان را در کنار خودتان دارید و به نعمت هایی که هر چند به چشمتان کوچک هستند فکر کنید تا خوشبختی را با تمام وجودتان احساس کنید. حواستان باشد، اگر احساس کردید که جر و بحثی می خواهد شروع شود، حرفی بزنید که مثل آبی بر روی آتش باشد، وگرنه بی برو برگرد این آتش شما را می سوزاند. شما وفادار و متعهد هستید. به کم قانع نشوید. به محلی جدید خواهید رفت و در آنجا محیطی امن را تجربه خواهید کرد.

اردیبهشت

نگران سلامتی خود هستید و احساس می‌کنید روحیه همیشگی را ندارید، جایی برای این نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و روز را با نشاط و شادکامی به پایان خواهید رساند. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌تان را در آینده ثبات بخشید. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود. به این فکر افتاده‌اید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را مانند سابق دوست ندارد و اهمیت چندانی برای‌تان قائل نیست، اما امروز متوجه خواهید شد که اشتباه فکر می‌کردید و عشق‌زندگی‌تان از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد.

خرداد

شما این اواخر نسبت به قبل خیلی احساساتی تر شده اید و امروز این شرایط به اوج خود خواهد رسید و شما را به دنیای خیالاتتان خواهد برد. شاید بد نباشد اگر کمی از زمین فاصله بگیرید تا اوضاع را از آن بالاها مورد بررسی قرار دهید. احساسی از درون دارد به شما می گوید که کنترل کارها را در ارتباط با یک موضوع خاص به دست دیگران بسپارید. اگر طرف حسابتان شخصی است که مورد اعتمادتان است هیچ اشکالی ندارد اگر به خودتان کمی استراحت بدهید و کارها را به او بسپارید، اما فراموش نکنید که از دور اوضاع را تحت نظارت داشته باشید. شخصی در اطرافتان از فشار روحی رنج می برد. هر روز حالش را بپرسید و تنها نگذاریدش. در مورد گره مالی تان تا می توانید قرض نگیرید، مشکلات دیگری برایتان درست می کند. به خانواده تان بیشتر اهمیت بدهید. مسئولیت های شما نسبت به خانواده اهمیت و اولویت بیشتری از دوستانتان دارد.

تیر

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید. پولی به دست شما رسیده و قصد دارید تا با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن‌ را چندین برابر کنید. امروز زمان مناسبی برای افزایش درآمد است به شرط اینکه قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت کنید و پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. امروز افکار ناراحت‌کننده‌ای به ذهن‌ شما می‌سد، اجازه ندهید این افکار روز شما را خراب کند. با مطالعه مطالب و برنامه‌های مثبت، رویکردی آینده‌نگرانه به زندگی پیدا کنید.

مرداد

امروز شما کلیدهای جادویی درهایی که رو به ثروت باز می شوند را در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است بکنید این است که قفل ها را باز کرده و از این درها رد شوید. پول در آوردن در ابتدای راه خیلی راحت است، اما در واقع کارتان وقتی شروع می شود که قدم در راه گذاشته و فرصت جدیدی که برایتان به وجود آمده است را بپذیرید. پس از آن به این نکته پی خواهید برد که آنچه در ابتدا مثل آب خوردن به نظر می رسید به تلاش بسیاری نیاز دارد. پیش از آن که به آن ایده های بزرگی که در سر دارید بپردازید باید وظایف اصلی و کارهای روزمره تان را انجام دهید. منتظر شنیدن خبری خوش باشید. مسائل برای همه وجود دارد. در مقایسه با دیگران، مشکلات شما قابل حل هستند. به سفری راه دور فکر می کنید. سفر می تواند برایتان آغاز یک راه تازه باشد. بر سر دو راهی قرار گرفته اید. برای رسیدن به خواسته تان باید از این نقطه ای که هستید بگذرید.

شهریور

امروز با حجم زیادی از کارها روبرو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اجازه ندهید عصبانیت و ناراحتی روز شما را خراب کند. ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. سفارش کالای مهمی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، امروز انتظارتان به پایان می‌رسد و این کالا را دریافت خواهید کرد. حضور در کنار دوستان و آشنایان هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه وقت گران‌بهای خود را بیش‌از‌حد تلف نکنید.

مهر

امروز بدون آن که اصلا انتظارش را داشته باشید و از قبل خبری به شما داده شده باشد، در محل کارتان مورد تشویق قرار خواهید گرفت. با این حال با دیده شدن تلاش ها و زحماتتان کار شما سخت تر خواهد شد، زیرا از شما انتظار خواهد رفت که همان قدر زحمت بکشید و موثر باشید. مثبت نگری و امیدواری شما به آینده کاریتان باید در حال حاضر در اوج خود باشد، اما در عین حال نگرانی هایی نیز در این مورد دارید که شما را آزار می دهند. به جای این که دغدغه آینده ای نامعلوم را داشته باشید از موفقیت خود در زمان حال لذت برده و انرژی مثبت خودتان را نشان دهید. برای گذشتن از سدی باید جسور باشید اما عجله نکنید. دنبال آرامش در اتفاقات بزرگ نگردید، به دور و برتان نگاه کنید و قدر داشته هایتان را بدانید. برای رسیدن به چیزی یا کسی نیازمند برنامه ریزی دقیق تری هستید. در جواب دعوتی آنچه را که دلتان می‌گوید درست است انجام بدهید.

آبان

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. امروز احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. شرایطی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد. مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

آذر

امروز هر چقدر هم که دیگران در مورد قضاوت قرار دادن عملکرد شما برخوردی انتقادی داشته باشند، شما باید از زاویه ای گسترده تر به اوضاع نگاه کنید و با ذهنی باز به حرف های آنها گوش کنید. به جای این که حالت دفاعی به خودتان گرفته و واکنش منفی نشان دهید به حرف های آنها گوش کنید و ببینید چه نکات سازنده ای در میان حرف هایشان می توانید پیدا کنید. اگر به جای تمرکز کردن روی مسائل منفی به محبت و توجهی که پشت این حرف ها نهفته است دقت کنید، فرصت رشد و موفقیت بیشتر را برای خودتان به وجود خواهید آورد. در مورد مسئله ای فکر می کندی حق شما را ضایع کرده اند، نگران نباشید نهایتا حق به حق دار می رسد. پیشرفت درسی یا کاریتان حتمی است. خبری می شنوید که شما را کمی عصبانی می کند، بالاخره باید چهره بعضی ها را می شناختید نهایتا تصمیمی که می گیرید شما را به آرامش می رساند.

دی

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شماست. در این شرایط چشم از سلامت خود اطرافیان بر ندارید و روز را بدون اتفاق‌های ناخوشایند به پایان برسانید. برنامه‌‌‌های زیادی برای افزایش درآمد و پیشرفت دارید، اما از آنجایی که حرف‌ در دهان شما بند نمی‌شود و انسان رازنگه‌داری نیستید، احتمال شکست این برنامه‌ها بسیار است. در نتیجه از امروز تصمیم‌ بگیرید که رازهای حرفه‌ای و کاری خود را با کسی درمیان نگذارید و رازنگه‌‌داری در پیش بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. اجازه ندهید عشق و محبت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فروکش کند. ورزش و تفریح را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و با ورزش‌ سلامت ذهن و جسم خود را تضمین نمایید.

بهمن

امروز سر و کله زدن با دیگران خیلی دشوارتر از همیشه به نظر می رسد و به نظر می رسد که آنها هم درست به اندازه ی خود شما لجباز شده اند! سعی کنید به دیگران هم اجازه بدهید افکار و نظراتشان را بیان کنند و این فرصت را در اختیارشان بگذارید تا ثابت کنند که حق با آنهاست، در غیر این صورت در هر کاری که بخواهید انجام دهید به بن بست خواهید رسید. فکر نکنید که اگر برای پیش بردن کارها کوتاه بیایید و حرف دیگران را قبول کنید شأن و شخصیت شما زیر سؤال رفته است، برعکس، با این کار بزرگی و شخصیت خود را ثابت خواهید کرد. اگر فرصتی دست داد حتما امروز به دیدن بزرگترهایتان بروید. شما علاقمندید به دیگران کمک کنید، از جایی شروع کنید که به بچه ها کمک می کند. کاری را که به دیگری واگذار کرده اید آنطور که به دلخواهتان است پیش نمی رود، بهتر است تا دیر نشده وارد عمل شوید. در جمعی بالاخره از پس گفتن حرفی سخت که در دلتان سنگینی می کند برخواهید آمد.

اسفند

امروز شاید پیش از پذیرفتن مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته می شوند اعتراض کرده و یا حتی صدایتان را بالا ببرید. با این حال چه دلتان بخواهد و چه دلتان نخواهد کارهایی هستند که باید انجام دهید و توجه خود را روی آنها متمرکز کنید. شما باید به عنوان شخصی بزرگسال مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید را بپذیرید، پس دست از غرغر کردن برداشته و مشغول به کار شوید. امروز شاید احساس خستگی و سرخوردگی کنید ولی باید این را بدانید که شما زمینه سازی های بسیاری برای رسیدن به نتیجه مورد انتظارتان کرده اید و اکنون نباید تسلیم تردید و نا امیدی بشوید. دعاهایی که می کنید به زودی نتیجه خواهد داد. ایمان تان را به خودتان بیشتر کنید. صبر داشته باشید، به دنبال راه حل مسئله باشید. تا می توانید با دیگران مشورت کنید. شخصی به شما چیزی خواهد گفت که شما را زودتر به مقصد می رساند.

369692