کدام سهم بالاترین سود را بدست آورد؟

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، سایپا آذین و سایر اشخاص بورس انرژی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
تصویر کدام سهم بالاترین سود را بدست آورد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 9هزار و 689واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 430هزار و 961واحد به کار خود پایان داد و بیش از 13میلیارد و 414میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 203میلیارد تومان در بیش از 782هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، سایپا آذین و سایر اشخاص بورس انرژی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایران دارو، نهادها مالی بورس انرژی و مهندسی نصیر ماشین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 2میلیارد و 423میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 51میلیارد تومان در 309هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 128واحد افت کرد و در ارتفاع 20هزار و 231واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، توسعه سامانه نرم افزاری نگین و رایان هم افزا امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان، سپیدار سیستم آسیا و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

369672