تازه‌ترین عناوین

وکیل مدافع علیرضا صلحی - پزشک تبریزی که حکم قصاصش به اتهام قتل دو عضو خانواده‌اش در دیوان عالی کشور نقض و در دادگاه بدوی مجددا به قصاص محکوم شده بود_ از تایید حکم قصاص موکلش پس از رسیدگی دوباره در دیوان عالی کشور خبر داد.‌
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: با تصویب نهایی اصلاحیه ماده 5 بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در مجلس، امکان پوشش بیمه ای تمامی واجدان شرایط بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی فراهم می شود.
عضو هیات رئیسه شورای ملی زعفران ضمن انتقاد از افزایش قیمت بی رویه زعفران در یک ماه اخیر گفت: از این افزایش قیمت‌ها سود ناچیزی به کشاورزان می‌رسد و منافع کلان آن به جیب کسانی می‌رود که در انبارهای چندتنی، زعفران ها را دپو کرده‌اند.
روش‌های زیادی برای رشد مو وجود دارند و این یکی از مهمترین موضوعاتی است که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند، ریزش مو یکی از مشکلاتی است که منجر به کاهش تراکم مو در سر می‌شود، به خصوص اگر میزان ریزش مو زیاد باشد و نتیجه آن ایجاد فاصله بین مو‌های سر یا بروز طاسی در برخی از نواحی است.
حجت‌اله عبدالملکی به جزئیات نشست مشترک با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس اشاره کرد و گفت:‌ در لایحه بودجه ۱۴۰۱ برای اجرای قانون معلولین اعتبارات لازم در نظر گرفته می‌شود.
استاندار تهران گفت: بخشی از مسئله ترافیک به طرح ترافیک برمی‌گردد از اینرو باید از اول آذرماه ساعت طرح ترافیک به حالت قبل باز گردد.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین الملل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی مرز زمینی مسافری ایران و ترکیه از هفته آینده خبر داد.

سازمان آگهی های پرسون