تازه‌ترین عناوین

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌‌‌‌‌ 2298 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 7.4 درصد افزایش نشان می‌دهد.
در پی انتشار بیانیه صنف کشاورزان اصفهان، بامداد امروز برخی افراد چادر‌ها را آتش زدند که با ورود نیروی انتظامی تعدادی از آنان دستگیر شدند.
به دنبال نشر اکاذیب علیه ناطق نوری؛

حمید رسایی محکوم شد

وکیل حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری از به نتیجه رسیدن شکایت موکلش از حمید رسایی به دلیل ایراد اتهاماتی در خلال رسیدگی به پرونده اکبر طبری خبر داد و گفت: حمید رسایی به "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی " در دادگاه بدوی محکوم شد که در دادگاه تجدیدنظر دادسرای ویژه روحانیت نیز عینا تایید گردید.
مادر مرحوم علی انصاریان که شب گذشته در مراسم اکران فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» حضور داشت، از اهالی فوتبال گله کرد و گفت در مدت ۹ ماه پس از فوت پسرش، هیچ‌ یک از اهالی فوتبال سراغی از او نگرفته‌اند.
فیلم سینمایی «بازگشت» داستان دو پسر بچه است که با مادر و مادربزرگشان زندگی می‌کنند و با بازگشت پدر پس از ۱۲ سال آرامش خانواده از بین می‌رود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت هوای استان‌های کشور طی روزهای آتی، گفت: طی ۳ روز آینده در غالب شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
ساعت ۲۲:۴۴ دقیقه مورخ سوم آذرماه، پتروشیمی کارون واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی دچار آتش‌سوزی شد.
پزشک کاخ سفید اعلام کرده است که یک پولیپ در جریان کولونوسکوپی هفته گذشته جو بایدن برداشته شده ولی این پولیپ خوش خیم بوده است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۷ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۹ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.
۲۷ آذر سال ١٣٩٧، مرد جوانی که از ناحیه گلو مجروح شده بود به مأموران نیروی انتظامی مراجعه کرده و مرد جوانی را که در حال فرار بود به‌عنوان ضارب خودش معرفی کرد.
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: مسأله تولید و مصرف و صادرات محصولات صیفی باید برنامه ریزی شده باشد تا دچار مشکلاتی در داخل نشویم.
سازمان آگهی های پرسون