تازه‌ترین عناوین

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (یکشنبه، هفتم آذرماه) اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۸ واحد پولی کاهش و قیمت ۲۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ هشت واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.
فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

حکم حبس اشکان میرآرمندهی مدیر عامل پلتفرم دیوار با اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» در در دادگاه تجدیدنظر تهران تایید شد. ‌
اولین همایش نماز و نشست فصلی ائمه جماعات مساجد منطقه 16 همزمان با هفته بسیج ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ،حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه تهران، پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج منطقه در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه 16 برگزار شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی مجرمان متواری خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سرویس هیچ‌گونه خدماتی به مجرمان متواری ارائه نخواهد شد.
بهزاد خداویسی از سریال "روزگار جوانی" که در آن با شاپو قریب و اصغر فرهادی همکاری داشت به نیکی یاد کرد و در عین حال درباره فصل دوم این سریال انتفاد و اظهار کرد: کاری که تازه ساخته اند «روزگار جوانی» نیست، فقط اسمش روزگار جوانی است!
غلامرضا نیکخواه، هنرمندی که اغلب او را در قاب سریال های طنز دیده ایم، در زمینه پرداخت حرفه ای به مقوله کمدی در تلویزیون معتقد است: وقتش رسیده تلویزیون کمی انعطاف نشان بدهد و خودش را تغییر بدهد، نه اینکه روز از نو روزی از نو باشد.
اصغر شاهوردی امروز ششم آذرماه وارد پانزدهمین سالی می‌شود که بی‌صدا و بی‌حرکت روی تخت افتاده و برای خانواده‌اش جز تلخی و بی‌رحمی سینما چیزی باقی نمانده است.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز که هم‌اکنون به‌دلیل اجرای عملیات مرمت در بخشی از این قلعه، تعطیل است، دستور داد که با توجه به مطالبات مردمی، این محل بازگشایی شود.

سازمان آگهی های پرسون