قیمت فروش آپارتمان‌های نقلی در پایتخت+ جدول

قیمت آپارتمان‌‌‌های نقلی و نوساز عرضه شده بیش از انتظار خریداران است و همین موضوع بازار این بخش را با رکود مواجه کرده است.
تصویر قیمت فروش آپارتمان‌های نقلی در پایتخت+ جدول

به گزارش سایت خبری پرسون، اگرچه واحدهای نقلی به دلیل تناسب بیشتر با بودجه عمده متقاضیان خرید مسکن در همه دوره‌‌‌ها با قیمت‌‌‌های پیشنهادی قدری بالاتر از سایر گروه‌‌‌های متراژی فایل می‌‌‌شوند، اما در روزهای اخیر با وجود اینکه مسیر افزایش قیمت آپارتمان در اغلب بخش‌‌‌ها ناهموار شده و فروشندگان واقعی ناگزیر به ارائه تخفیف برای فروش هستند، قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان‌‌‌های نقلی و نوساز از محدوده مورد انتظار بالاتر اعلام شده است.

واسطه‌‌‌های ملکی می‌‌‌گویند فقط واحدهای نقلی با نور و نقشه مطلوب ممکن است با قیمت‌‌‌های اعلامی نزدیک به آنچه مد نظر فروشنده‌‌‌ها بوده، به فروش بروند. سایر واحدهای موجود برای فروش در این گروه متراژی اغلب در نهایت با چانه‌‌‌زنی از سوی خریداران با قیمت نهایی متفاوت از قیمت پیشنهادی به فروش می‌‌‌روند. در واقع ارائه تخفیف برای فروش واحدهای نوساز شرط اساسی معدود متقاضیان خرید حاضر در بازار مسکن است. در این میان میزان انتظار ارائه تخفیف از سوی متقاضیان واحدهای تا 50 مترمربع، با توجه به محدودیت بیشتر بودجه آنها به مراتب بالاتر از متقاضیان خرید واحدهای میان و بزرگ‌‌‌متراژ است.

واسطه‌‌‌های ملکی به متقاضیان آپارتمان‌‌‌های نقلی توصیه می‌‌‌کنند به جای خرید واحدهای کلیدنخورده که قیمت‌‌‌های اعلامی به اصطلاح تندی دارند، به جست‌‌‌وجوی واحدهای دو تا پنج سال ساخت که اغلب می‌‌‌تواند رضایت ناشی از خرید واحد نوساز را تا حد زیادی برای خریدار به همراه داشته باشد، بپردازند.

منبع: دنیای اقتصاد

372552