تازه‌ترین عناوین

قیمت هر بشکه نفت برنت با ۹ دلار و ۵۰ سنت معادل ۱۱.۶ درصد کاهش به ۷۲ دلار و ۷۲ سنت رسید و کاهش هفتگی بیش از ۸ درصدی را به ثبت رساند.
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به انحراف خودروی «جواد عزتی» بازیگر سینما و تلویزیون در عمارلوی رودبار گفت: با تلاش مردم محلی خودروی وی به جاده اصلی انتقال داده شد.
پیرو جو رسانه ای ایجاد شده در‌ مورد چک حق ماموریت مدیرعامل عزل شده امداد خودرو سایپا و پس از برخورد قاطع مدیرعامل سایپا با این موضوع، امروز برخی از رسانه‌‌ها اقدام به انتشار فیش حقوقی یکی از مدیران شرکت پارس خودرو کردند که این شرکت در این مورد توضیحاتی را ارائه کرده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: چهار صیاد گم شده در آب‌های خلیج فارس پس از گذشت چهار روز سالم پیدا شدند و اکنون با رسیدن شناور ناجی در مسیر ساحل بندر دیر و بازگشت به کانون گرم خانواده‌های خود هستند.
معاون عمرانی استانداری تهران از اتخاذ تصمیمات جدید در سطح بالاتر شرایط آلودگی هوا در صورت پایداری هوا تا روز شنبه (۶ آذرماه) خبر داد.
براساس اخبار قیمت مسکن در تهران چند برابر ترکیه شده است و ایرانی ها مردادماه 1400رکوردار خرید مسکن در ترکیه شده اند. این نمونه ای از فرار سرمایه از کشور است که در سایه اعمال مالیات مضاعف بر سرمایه شاهد آن هستیم. منظور از مالیات مضاعف، اعمال همزمان مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات تورمی است که اولی بصورت مستقیم و آشکارا سرمایه را مورد هدف قرار می دهد ولی دومی در اصل با انگیزه ایجاد درآمد برای دولت از طریق چاپ پول می باشد ولی در نهایت همان اثر مالیات بر عایدی سرمایه را در فرار سرمایه دارد.
رئیس پلیس فتا ناجا خبر داد: آبان ماه سال جاری اعضای 6 باند فعال در حوزه شرط بندی و قمار در سراسر کشور، توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.
در قسمت امشب «سریالیست» پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگران سری قدیم و جدید «روزگار جوانی» است و امیرمحمد زند نیز پرونده سریال‌های کارآفرینی را در برنامه باز می کند.
سازمان آگهی های پرسون