تازه‌ترین عناوین

پلاسما جت یا پلکسر جدیدترین روش برای مقابله با چین و چروک، از بین رفتن کلاژن و افتادگی پوست است. با افزایش سن، لایه های پوستی نازک می شود، کلاژن کمتری تولید می کند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و همه این عوامل باعث افتادگی و چین و چروک پوست می شود.
سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور بیش از 200 شرکت داخلی در کیش برگزار می‌شود.
سفرهای جاده‌ای مردم در هفته گذشته بر خلاف روزها و هفته‌های آبان ماه امسال روند صعودی به خود گرفت و بیش از ۵۰۰ هزار خودرو بیشتر از هفته قبل از این بررسی در محورهای مواصلاتی مشاهده شدند.

سخنگوی گمرک اعلام کرد: در حال حاضر تردد در مرزهای کشور عادی است و همانند گذشته با انجام پروتکل‌هایی مانند تست pcr و در دست داشتن کارت واکسیناسیون می‌توان از مرز عبور کرد.

شورای جدید پروانه ساخت سازمان سینمایی در تازه‌ترین جلسه خود برای محمد حسین مهدویان پروانه ساخت فیلم سینمایی صادر کرد.
درپی شیوع ویروس جهش یافته جدید در شش کشور آفریقایی، ممنوعیت‌های جدید سفر به و از این کشورها به زودی اعلام و اعمال خواهد شد چرا که این ویروس از سوی سازمان بهداشت جهانی در طبقه‌بندی سویه نگران کننده قرار گرفته است.

بخشنامه بانک مرکزی در راستای ساماندهی بازار ارز:

ارز مسافرتی به 2200 یورو افزایش یافت

بانک مرکزی ج.ا.ا در بخشنامه ای که به شبکه صرافی های کشور ابلاغ کرده است، ضمن تأکید بر تداوم روند تخصیص ارز به صورت اسکناس با مصارف خدماتی 25 گانه، از شبکه صرافی های کشور خواسته است درصورتی‌که متقاضیان درخواست خرید ارز برای مصارفی، به جز مصارف تعریف شده در فهرست مذکور دارند، به بانک مرکزی اعلام کنند.
امروز شنبه ۶ آذر ١۴٠٠ در بازار تهران قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ١٢ میلیون و ۶۵٠ هزار تومان رسید.
آهنگسازی که برنده ۸ جایزه تونی بود و به عنوان تاثیرگذارترین آهنگساز در عرصه تئاتر موزیکال شناخته می‌شد در ۹۱ سالگی درگذشت.
در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد بدی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با ریزش ۲.۵۳ درصدی تا سطح ۲۸ هزار و ۷۵۱.۶۲ واحدی پایین رفت.
رییس روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه اکثریت مناطق کشور زرد و آبی هستند از واکسیناسیون ۸۶ درصدی در استان تهران خبر داد.

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۰ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۱۹۲ نفر رسیده و مرگ پنج میلیون و ۲۰۶ هزار و ۸۱۲ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است همچنین ۲۳۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۴۵۷ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۴ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۲ واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.
سازمان آگهی های پرسون