تازه‌ترین عناوین

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۱۹۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.
تعدادی ناشناس با مراجعه به بانک و ایجاد درگیری کارمند بانک را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
عضو کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ با اشاره به ورود سویه جدید کرونا به کشور افزود: اگر سویه اُمیکرون امروز وارد ایران شود، ظرف ۱۷ روز تبدیل به سوش غالب در کشور خواهد شد.
دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ با اشاره به سرعت شیوع امیکرون افزود: پیشنهاد ما این است برای یک ماه محدودیت‌های کرونایی اعمال شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به جهت افزایش نرخ ارز ترجیحی و نرخ نیمایی این مسئله موجب ایجاد رانت و فساد شده است، بخشی از این ارز به جای آنکه به دست مردم برسد، به دست دلالان رسید و ایجاد مشکلاتی کرد که ما با این رویکرد مخالفیم.
حکم اعدام حیدر قربانی به اتهام بغی، مشارکت در قتل عمدی سه نفر از شهروندان کرد اهل سنت کردستان، عضویت در گروهک معاند و جنایتکار دموکرات امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در زندان سنندج اجرا شد.
بنا به اعلام سازمان جهانی بهداشت، سویه امیکرون به سرعت در حال شیوع در کشورهایی است که بخش زیادی از جمعیت آنها با تکیه به کارزار واکسیناسیون در برابر بیماری «کووید ۱۹» مصون شده بودند.
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر از برگزاری کنسرت‌های موسیقی طبق برنامه زمان‌بندی از اول دی‌ماه داد.
مصطفی نیلی وکیل زندانی با قرار وثیقه ۸۰۰ میلیون تومانی موقتاً آزاد شد.
سازمان آگهی های پرسون