انتقاد تندِ مجید خراطها از سخنان یک عکاس ایرانی در افغانستان

مجید خراطها، خواننده پاپ، در یک پیام تصویری در اینستاگرامش از برخورد یک عکاس با معضل فروش کودکان در افغانستان، انتقاد کرد.
تصویر انتقاد تندِ مجید خراطها از سخنان یک عکاس ایرانی در افغانستان

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید خراطها، خواننده پاپ، در یک پیام تصویری که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، شعری را خواند و در آن با درد و رنج خانواده‌های تنگدست افغانستانی، ابراز همدردی کرد. او همچنین از برخورد یک عکاس با معضل فروش کودکان در افغانستان، انتقاد کرد.

مجید خراطها، خواننده پاپ، به آن‌چه یک عکاس ایرانی، در گفت‌وگو با خانواده‌های تهی دست افغانستانی مطرح کرده بود، واکنش نشان داد.

این عکاس که به افغانستان سفر کرده و در حال تهیه گزارش از خانواده‌های تهی دست افغانستانی که مجبور به فروش فرزندان خود هستند، بود، در اظهاراتی خطاب به یک مادر، با اشاره به فرزندان او گفت: «کدوم‌شان را می‌خواستی بفروشی؟ این را می‌خواهی بفروشی؟ این که خیلی خوشگل است، چرا این را نمی‌خرند؟!»

خراطها در واکنش به این اظهارنظر، در پیامی تصویری، شعر زیر را خوانده و پست کرده است: «حرف را قبل زدن اندکی باید سنجید/ من غلط کردم اگر قلب تو مادر رنجید/ این نفهمید چرا صورت سرخت زرد است/ قسمتی از جگرت را بفروشی درد است/ من غلط کردم اگر غصه تو غمگین است/ درک دردت واسه امثال اینا سنگین است/ که چه باعث شده این‌گونه تو دلگیر شدی/ از خودت، از پسرت، از همه‌جا سیر شدی/ بی‌پناهی و غم گشنگی‌ات را لعنت/ باعث و بانی بیچارگی‌ات را لعنت/ کاش خاک زمین بهر شما زر گردد/ کاش آرامش‌تان بار دگر برگردد.»

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

376637