تازه‌ترین عناوین

در آخرین روز هفته؛

سکه 40 هزار تومان افت کرد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز ۴۰ هزار تومان کاهش دارد.
‌‌بانک قرض الحسنه رسالت با امضای تفاهم نامه همکاری با صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به ‌‌دانشجویان این دانشگاه تسهیلات ازدواج ۲۰ میلیونی پرداخت می کند.
اما قیمت ۱۸ قلم کالا شامل شیر؛ کره؛ قند و شکر؛ چای دو غزال؛ برنج؛ ماکارونی؛ نخود، لوبیا، عدس؛ سیب زرد؛ سیب زمینی؛ گوجه؛ خرما؛ آب آشامیدنی بطری؛ گچ سفید؛ لاستیک پژویی؛ روغن موتور بهران؛ پودر شوینده؛ کاغذ نسبت به ماه قبل بین یک تا ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته اند.
افزایش ۵ تا ۶ برابری قیمت بنزین با طرح مهندسین اقتصادخوانده دانشگاه صنعتی شریف در دستورکار قرار گرفته است که می تواند یک فاجعه برای مردم باشد چرا که افزایش قیمت بنزین روی همه کالا ها تاثیر چند برابری می گذارد.
گزارش جدید پایگاه خبری دیفنس وان امریکا ادعا می‌کند که انتظار می‌رود محققان موسسه تحقیقات ارتش والتر رید هفته‌های آتی اعلام کنند که واکسن نهایی علیه کروناویروس جدید را ساخته‌اند.
کلیه‌ها وظیفه دفع مواد زائد از بدن را بر عهده دارند و در صورت ابتلا به دیابت، فشار خون بالا یا تصلب شرائین، احتمال ابتلا به بیماری کلیوی نیز افزایش می‌یابد. از این رو باید اقدامات لازم را برای مراقبت از کلیه‌ها و پاکسازی آن‌ها انجام داد.
قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت: دو مرحله‌ای شدن کنکور از سال ۱۴۰۲ قطعی است و شورای سنجش و پذیرش باید آئین نامه آن را بررسی کرده و جهت اصلاح به شورای انقلاب فرهنگی اطلاع دهد.
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
پیشتر گزارش شده بود که بایدن در روز جمعه هنگام سفر با هواپیمای «ایر فورس وان» با یکی از دستیارانش مواجه شد که بعدا آزمایش ابتلای او به کرونا مثبت اعلام شده بود.
سازمان آگهی های پرسون