تازه‌ترین عناوین

دروغ گفتن در کسب‌وکار و زندگی و روابط شخصی شما مشکل ایجاد می‌کند. اما راست‌گو بودن هم به شما کمکی نمی‌کند اگر مردم شمارا یک فرد دروغ‌گو فرض کنند.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: هکرها پیامی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند که اگر کد ۶ رقمی پیامکی را برایشان ارسال نکنید، شبکه اجتماعی شما بسته می شود،این پیام جعلی و کلاهبرداری است.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، تاکنون ۵ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۲۱۳ نفر در کشور، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مدونا، خواننده و بازیگر ۶۳ ساله آمریکایی تصاویری از خودش را به مناسبت کریسمس منتشر کرد.

وزارت بهداشت اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته متاسفانه 34 بیمار کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند. همچنین در این بازه زمانی، در ۲۰ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و ۵ استان نیز یک فوتی داشته‌اند.

مالک پیشین باشگاه ملوان که ظاهرا در امر صادرات شتر هم فعالیت داشته و مدعی خرید تیم‌های زیادی از جمله داماش و پرسپولیس بوده دوباره کاندیدای مدیریت در پرسپولیس شده است.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عامل دو قتل طی کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

بعداز ۱۳سال از شکایت استاد محمدرضا شجریان از دکترصوفی و دکتر خجسته به دلیل پخش آثارش حال رای برائت این دو معاون اسبق صدا صادر شد.
اجرای کنسرت رضا بهرام خواننده جوان کشورمان برای یکشنبه ۱۲ دی ماه در هتل اسپیناس پالاس تمدید شد.
فیلمبرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده با حضور بازیگران اصلی‌ در شمال تهران ادامه دارد.

بارداری، بازی انتظار است. انتظار برای کسب اطلاعات درباره سلامت و جنسیت جنین و موارد دیگر که حتی می‌تواند باعث اضطراب شدید والدین شود. روش رمزی ادعا می‌کند که علمی است، اما هیچ مدرکی دال بر قابل‌اعتمادبودن آن وجود ندارد.
چندین دلیل علمی وجود دارد که نشان می‌دهد بعد از ورزش ممکن است متوجه افزایش وزن خفیف شوید. دلایل احتمالی شامل افزایش وزن عضلانی، احتباس آب، التهاب پس از تمرین، مصرف مکمل یا حتی غذای هضم نشده است.
سازمان آگهی های پرسون