تازه‌ترین عناوین

چندین دلیل علمی وجود دارد که نشان می‌دهد بعد از ورزش ممکن است متوجه افزایش وزن خفیف شوید. دلایل احتمالی شامل افزایش وزن عضلانی، احتباس آب، التهاب پس از تمرین، مصرف مکمل یا حتی غذای هضم نشده است.
رئیس مرکز برنامه‌­ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال جاری گفت: از خرداد ماه امسال آماده برگزاری آزمون هستیم. توزیع سهمیه انجام شده و فقط منتظریم که سازمان اداری و استخدامی مجوز برگزاری آزمون را به سازمان سنجش بدهد که به محض صدور مجوز، ثبت‌نام آغاز و آزمون برگزار می‌شود.
نمایش «رویای شب نیمه تابستان» به کارگردانی امین زندگانی از ۱۳ دیماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.
مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۸۰ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۵۴۳ نفر رسیده است.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن نتایج ثبت نام اینترنتی مرحله نخست وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی این صندوق که در آبان ماه امسال انجام شد، خبر داد.

معاون سابق مرکز تحقیقات واکسن موسسه ملی سلامت ایالات متحده، گفت: تاخیر در دوز سوم باید تضمین کند که آنتی‌بادی‌های تولید شده پس از تزریق تقویت‌کننده کیفیت بهتری دارد.
مدیر برنامه درمان ناباروری وزارت بهداشت با بیان اینکه تحلیل‌ها، سرشماری‌ها و اعداد و ارقامی که در زمینه جمعیت برآورد شده، نشان داده که ما در یک شرایط بحرانی هستیم.
سازمان آگهی های پرسون