تازه‌ترین عناوین

تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ هم چون سینا شعبانخانی، بابک جهانبخش، آرش و مسیح، ماکان بند و رضا صادقی روزهای آینده روی صحنه می‌روند.
حکم قاطع «اعدام» که از سوی قضات شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی برای جوان متجاوز به عنف صادر شده بود، توسط دیوان عالی کشور به تایید رسید و بدین ترتیب «خفاش کثیف» پای چوبه دار قرارگرفت.
دیروز ۸۰۰ اتریوم از پروتکل متادائو به سرقت رفت و همین مساله سبب ریزش قیمتی اتریوم به زیر ۴ هزار دلار شد. به دلیل کاهش قدرت خریداران در کلیت بازار و اخبار منفی مربوط به اتریوم، امید تارگت-های بالاتر کم رنگ شده است.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا درباره سویه دلمیکرون گفت: فعلا چنین چیزی تایید نشده و افزود: اما یکسری موتاسیون‌هایی مربوط به دلتا و موتاسیون‌هایی مربوط به امیکرون دیده می‌شود و چون در برخی ویروس‌ها هر دوی اینها دیده می‌شود، این موضوع پیش آمد تا شاید چنین چیزی ایجاد شود.
دولت طالبان پخش سریال‌های خارجی، به تصویر کشیدن زنان بدون حجاب و پخش هر گونه موسیقی که در تعارض با شریعت اسلامی باشد را در رسانه ملی افغانستان ممنوع کرد.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران خبر داد مهدی طارمی در اردوی آتی به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ ملحق می‌شود.
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از وقوع ۴۷۹ مورد تعرض و رفع فوری آنها در زمین‌های دولتی به مساحت ۳۲۳ هکتار در آذرماه ۱۴۰۰ خبر داد.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان معامله شد.
ارزش بازار جهانی رمزارز در ۲۸ دسامبر از ۲.۳۹ تریلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته به ۲.۳۴ تریلیون دلار نزول کرد در حالی که حجم معاملات از ۷۵.۰۳ میلیارد دلار در ۲۷ دسامبر به ۸۶.۵۵ میلیارد دلار افزایش یافت.

فندق سرشار از مواد مغذی مختلف است و انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، چربی‌های سالم و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی را در خود جای داده است.
در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، هفتم دی ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۴۲۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۹۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۹۷۷ واحد افزایش، به رقم ۳۶۷ هزار و ۳۶۲ واحد را به ثبت رساند.
سازمان آگهی های پرسون