تازه‌ترین عناوین

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از مخالفت این کمیسیون با افزایش سن بازنشستگی از ۳۰سال به ۳۲سال و همچنین افزایش سنوات حقوق بازنشستگی از ۲ به ۳سال خبر دادرییس کمیسیون اجتماعی مجلس از مخالفت این کمیسیون با افزایش سن بازنشستگی از ۳۰سال به ۳۲سال و همچنین افزایش سنوات حقوق بازنشستگی از ۲ به ۳سال خبر داد.
پف بدن ممکن است برای همه انسان ها پیش بیاید، اما ورم در قسمت های مختلف بدن می تواند نشانه یک بیماری جدی باشد پس بهتر است هرچه سریع تر برای درمان آن اقدام کنید.
مدیر مجتمع گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: گیاه گلپر برای رفلاکس معده و تهوع و اختلالات گوارشی کاربرد داشته و پودر دانه آن خاصیت ضد انگل دارد.
برای نخستین بار به صورت همزمان برگزار شد:

اجرای ویدئو مپینگ «حماسه مرد میدان» در سه نقطه شهر

سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سه نقطه اصلی شهر تهران به صورت همزمان از ساعت 18ویدئو مپینگ «راوی حماسه مرد میدان» را با تصاویر سه بعدی اکران کرد.
بر اساس آخرین گزارش‌های منتشرشده، نسل بعدی آیفون‌های اپل یعنی آیفون ۱۴ تغییرات بیشتری نسبت به آیفون ۱۳ خواهد داشت و با یک طراحی کاملا متفاوت در سال ۲۰۲۲ به کاربران عرضه خواهد شد.
خواب خوب و مناسب در کنار ورزش و دنبال کردن رژیم‌های غذایی سالم یکی از مهم‌ترین عناصر زندگی شاداب و عمری طولانی به شمار می‌رود. خوابیدن و استراحت کردن برای سلامتی ضروری است و کیفیت زندگی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
قیمت برنج ایرانی در ماه گذشته تا ۵۵ درصد افزایش داشته و در گزارش‌های رسمی قیمت بیش از ۵۷ هزار تومان هم برای آن ثبت شده است.

یکی از تحلیل‌گران مطرح بازار ارز دیجیتال، گفته است عوامل فاندامنتال مربوط به اتریوم، پالیگان و الروند بسیار مثبت است و انتظار دارد که این ارزهای دیجیتال در سال جدید رشد خوبی داشته باشند.

سازمان آگهی های پرسون