تازه‌ترین عناوین

مرکز نوآوری سبا متعلق به مرکز دانشگاهی علمی کاربردی توسعه کسب وکار سبا (سرمایه گذاری بیمه ایران ) با اخذ مجوز از دانشگاه علمی کاریردی تحت نظارت وزارت علوم  تحقیقات وفناوری  " رویداد شتابی ثبت ایده ای با محوریت موضوع محصولات نوین بیمه ای و ابزارهای فروش" برگزار می کند
سایت فرانسوی زبان RMC اسپرت از مثبت شدن تست کرونای «لیونل مسی» و سه بازیکن دیگر تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن خبر داد.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های کرونا تزریق شده در کشور به ۱۲۰ میلیون و ۳ هزار و ۴۳۷ دُز رسید.

پیروزی بیت‌کوین با ورود سرمایه‌گذاران به این رمزارز در سال جدید قابل‌توجه است، هرچند نمودارهای یک ماهه ممکن است بخشی از درخشش این رمزارز را بیان نکنند اما بزرگ‌نمایی این اعداد و ارقام مطمئنا تصویر متفاوتی را نشان خواهد داد؛ رکوردهای جدید و پذیرش گسترده نهادی از دستاوردهای بیت‌کوین هستند.

مهران فرشید ـ مدیرکل دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج و زیارت ـ از راه اندازی سامانه جامع زیارت خبر داد.

نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان معامله شد.
قرعه کشی فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا در هفته دوم دی ماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، ۱۳ دی ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.
گردهمایی بزرگ خودرو‌های پیکان کلاسیک در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران روز گذشته برگزار شد. در این گزارش تصاویری از این همایش را مشاهده می‌کنید.
رئیس سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه طرح جدید یارانه بنزین ابتدا در کیش آغاز و در ادامه در قشم در یک دوره یک ماهه اجرایی خواهد شد گفت که بعد از ارزیابی و انجام بررسی‌ها در کل کشور اجرایی می‌شود و سهمیه ۱۵ لیتری واریزی هم امکان استفاده دارد و هم قابلیت فروش به نرخ آزاد.
داشتن خانه ای لاکچری فقط در خرید وسایل گران قیمت خلاصه نمی شود، شما میتوانید با استفاده از چند ایده ساده و ارزان خانه ای بسیار شیک و لاکچری داشته باشید.
سازمان آگهی های پرسون