تازه‌ترین عناوین

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۹۵ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۴۱۵ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۰ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار سواری پراید با یک کامیونت در بزرگراه آزادگان خبر داد.

تعدادی از نمایندگان در حال امضای برگه‌ای هستند که گفته می‌شود نامه استیضاح بهرام عین اللهی وزیر بهداشت است.
ارسال متن تسلیت به وسیله پیام، پیامک، دلنوشته، متن، مسیج، اس ام اس، عکس و شعر به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) برای انتقال حس همدردی و عزاداری شیعیان در ایام فاطمیه مرسوم است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۰ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت، نرخ ۶ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی:

20 درصد سهام سرخابی‌ها عرضه اولیه می‌شود

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: ۵ تا ۱۵ درصد و در صورت استقبال تا ۲۰ درصد از سهام سرخابی‌ها در عرضه اولیه به سهامداران خرد اختصاص یافته و بقیه سهام نیز با حضور مجموعه‌های دارای اهلیت در قالب مدیریت پیمان و واگذاری به سهامداران عمده تعیین تکلیف می‌شود.
مشاور معاون وزیر بهداشت:

احتمال بروز پیک ششم کرونا

مشاور معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به احتمال بروز پیک ششم کرونا و سویه «اومیکرون» گفت: نباید آمار ابتلاء و مرگ پایین کنونی ما را گول بزند.
سازمان آگهی های پرسون