تازه‌ترین عناوین

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.
سرپرست واحد فنی و نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از انجام ۴۰۰۰ بازرسی از داروخانه‌ های تحت پوشش دانشگاه و کشف ۱۸ میلیارد ریال کالای غیر مجاز خبر داد.

دو دانشمند انگلیسی و آمریکایی مدعی شدند که در صورت مشکل در برنامه‌ریزی و تامین تجهیزات، اگر غذا در پایگاه‌های فضایی آینده کمیاب شود، کاشفان فضا می‌توانند به آدمخوار تبدیل شوند!

مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۹۲ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۱۱۳ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۴۶۵ هزار و ۹۶۳ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده است و ۲۵۵ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۴۶۰ نفر از مبتلایان نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.

یک عکس قدیمی به تازگی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر داده شده که مربوط به دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی است که وسط حلقه‌ای از زنان که خبرنگار هستند، ایستاده است. با سرنوشت بعضی از این خبرنگاران آشنا شوید.
خودروهای موجود در بازار در ۲۴ ساعت گذشته جهش چشمگیر قیمت ها را تجربه کردند به طوری که خودروهای دنا در این مدت به طور میانگین افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی را تجربه کردند.
یک بررسی جدید در دانمارک نشان می‌دهد که سویه اُمیکرون کرونا بهتر از سویه دلتا از پاسخ ایمنی می‌گریزد و شاید به همین علت انتشار سریعتری دارد.
گروه صنعتی ایران خودرو در فروش این هفته خود، سه محصول راناپلاس با سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک را به صورت فوق‌العاده و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می کند.
سازمان آگهی های پرسون