تازه‌ترین عناوین

مدیر کل راهداری استان البرز اعلام کرد که بر اثر ریزش بهمن در کیلومتر ۶۴ محدوده پیچ آیینه محور کرج – جالوس ترافیک سنگین خودروها در این محور ایجاد شده است.
خواننده سابق گروه اسپایس گرلز در سال ۲۰۰۸ برند مد خود را راه اندازی کرد و سپس در سال ۲۰۱۹ مجموعه لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام بیوتی را وارد بازار کرد. او در سال ۲۰۲۰ زیان ۸.۶ میلیون پوندی داشته است.
وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۲ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۷۷۸ نفر رسید.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۰۳ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، ۲۶ هزار و ۹۹۰ تومان معامله شد. آخرین بار خرداد ماه امسال دلار در کانال ۲۶ هزار تومان قرار داشت.
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: ۱۲ تا ۱۵ درصد از مردم در ایران تمایلی به تزریق واکسن ندارند و این موضوع بیشتر در گروه‌های آسیب‌پذیر وجود دارد.
نقش گیاهان دارویی با خواص کاهش دهنده قند خون در درمان بیماران دیابتی را نمی‌توان نادیده گرفت. در این مطلب به ده نمونه از بهترین گیاهان دارویی موثر در کنترل و درمان بیماری دیابت خواهیم پرداخت.
سینما اروپا در محله بهارستان تهران که سال ۱۳۹۰ آتش گرفت و برای همیشه تعطیل شد. این سینما در فهرست آثار ملی ثبت شد
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران اینستاگرامی خبر داد که با عنوان فروش پوشاک ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر فیلم منتشر شده مربوط به موش‌های درختی را مربوط به ۲سال پیش اعلام کرد و گفت: پس از اجرای طرح ضربتی مقابله با موش در پاییز امسال، تماس‌های شهروندی درباره موش ۱۲ درصد کاهش یافت.

رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین سوتی خود، سال میلادی را اشتباه گرفت و واکنش‌های کنایه آمیز زیادی را علیه خود برانگیخت.
سازمان آگهی های پرسون