ماجرای فیلم موش‌های درختی چه بود؟

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر فیلم منتشر شده مربوط به موش‌های درختی را مربوط به ۲سال پیش اعلام کرد و گفت: پس از اجرای طرح ضربتی مقابله با موش در پاییز امسال، تماس‌های شهروندی درباره موش ۱۲ درصد کاهش یافت.

تصویر ماجرای فیلم موش‌های درختی چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، قدرت‌اله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به فیلم‌منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درباره حرکت موش‌های شهری بر روی درختان اظهار کرد: این فیلم به ۹۸ مربوط می‌شود زمانی که تعداد موش‌ها به دلیل استفاده از سم بی‌کیفیت افزایش یافته و توزیع سم و اقدامات مقابله با موش‌ها کم اثر شده بود.

وی ادامه داد: با تحقیقات و آزمایش‌های انجام شده برروی چندین نمونه سم در سال ۱۴۰۰، سم موثر خریداری شده است که با وجود کاهش مصرف تا ۶۰ درصد، اثرگذاری بسیار بالایی هم دارد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با موش در پاییز امسال بیان کرد: از ۲۲ آبان تا ۶ آذرماه طرحی در مناطق ۲۲ گانه برای کاهش جمعیت موش‌های شهری اجرا شد که طی آن ۱۲ درصد از پیام‌های شهروندان به ۱۸۸۸ در خصوص موش کاهش یافت.

محمدی افزود: در این طرح ضربتی بیش از ۳۸۰۰ کانون وفور موش شناسایی و نزدیک به ۴ هزار منفذ با مصالح مقاوم بهسازی شده است. همچنین بیش از هزار و ۲۰۰ تله چسبی و ۱۹۰ کیلوگرم سم شیمیایی موثر و سازگار با محیط زیست شهری توزیع شده است.

منبع: فارس

378907