تازه‌ترین عناوین

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته متاسفانه ۲۴ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و در این بازه زمانی یکهزار و ۵۷۹ بیمار دیگر نیز شناسایی شدند.

بخشدار بخش جنت شهرستان داراب گفت: گلو امیری متولد آبان ۱۲۷۶ از اهالی روستای زین آباد سنگی بخش جنت روز چهارشنبه ۱۵دی ماه در سن ۱۲۴سالگی به علت کهولت سن درگذشت.

یافته های مؤسسه تحقیقاتی آلیکس پارتنر نشان داده است که خودروسازان جهان در سال ۲۰۲۱ به خاطر کمبود چیپ‌ست و تراشه [ریزپردازنده های نیمه هادی] فرصت تولید ۷.۷ میلیون دستگاه خودرو را از دست دادند.
بخشی از حوزه پیشران اقتصاد بخش مسکن است، اما به شرطی که پول‌هایی در این بازار هزینه می‌شوند، از محل چاپ پول نباشد و پول حقیقی در این بازار تزریق شود و به گردش درآید.

اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر در رود دره فرحزاد با تاکید شهردار تهران، دستور مقامات قضایی و خواسته شهروندان این محله از ۱۵ دی ماه با حضور عوامل مربوطه آغازشده است.

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس جمهور در جلسه بررسی کلیات لایحه بودجه 1401 خبر داد و گفت که در صورت تصویب کلیات لایحه بودجه و سپس بررسی جزییات در کمیسیون تلفیق احتمالا از 10 بهمن مجلس وارد بررسی جزییات بودجه خوهد شد.

شرکت هیوندای موتور طی نمایشگاه CES ۲۰۲۲، از آینده‌ای تعاملی و تا حدی مجازی که آن را " metamobility"نامیده است، صحبت کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه معضلات زیست محیطی از مشکلات دیرینه شهرستان ری قلمداد می شود افزود: شهرستان ری نیازمند نگاه ویژه‌ای در تخصیص اعتبارات برای رفع مشکلات انباشته شده است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش درباره جایگاه فرزندان شهدای مدافع حرم در مدارس شاهد گفت: شرایط حضور خانواده شهدای مدافع حرم نیز مانند سایر شهدا است به تعبیر دیگر حضور فرزندان شهدای مدافع حرم در مدارس، مانند دیگر شهدا دیده شده است.

رییس خانه معدن ایران اظهار داشت: پیشنهادی که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در مورد حقوق دولتی معادن اعلام شده حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان است، در حالی که این میزان در سال ۱۴۰۰ تنها ۸ هزار میلیارد تومان بود.

نایب رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: بهتر است که دولت حذف ارز 4200 برای دارو را نگه دارد و یا پلکانی افزایش دهد. اینکه بخواهد به صورت یک دفعه‌ای این کار را انجام شود آسیب سنگینی به بیمه‌ها خواهد زد و بیمه‌ها هم توانایی اینکه تعهدات خود نسبت به بیمه‌شدگان را انجام دهند، نخواهند داشت.

دو روز پیش در گزارشی با عنوان "بهانه جدید بانک‌ها برای نپرداختن وام ازدواج" به این موضوع پرداختیم که برخی بانکها برای پرداخت وام به متقاضیانی که ازدواج مجدد کرده‌اند و تاکنون تسهیلات ازدواج دریافت نکرده‌اند، مانع‌تراشی می‌کنند. این موضوع با توضیحات بانک مرکزی مواجه شد.
سازمان هواشناسی هشدار داد

بارش برف؛ مراقب محصولات کشاورزی باشید

سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و کاهش دما هشدار داد و توصیه‌هایی را برای محافظت از محصولات کشاورزی ارایه کرد.
سازمان آگهی های پرسون