واکنش فدراسیون تنیس به ماجرای حضور پسر وزیر سابق در کلاس مربیگری

فدراسیون تنیس نسبت به حضور پر حرف وحدیث پسر مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشین ورزش و جوانان در کلاس مربیگری درجه دو واکنش نشان داد.
تصویر واکنش فدراسیون تنیس به ماجرای حضور پسر وزیر سابق در کلاس مربیگری

به گزارش سایت خبری پرسون، فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون تنیس در مورد حضور پسر مسعود سلطانی فر وزیر پیشین ورزش و جوانان در کلاس درجه دو مربیگری بیان کرد: افراد شرکت کننده در کلاس مربیگری درجه ۲ از طریق هیات استان تهران و البرز ثبت نام شده بودند و در لیستی که هیات تهران ارائه داده بود نام او هم وجود داشت. از نظر خود من اولویت با افراد دیگر هم بوده است اما بیش از چهار سال بوده که نامبرده کارت مربیگری درجه ۳ خود را دریافت کرده است. کارت را هم در زمان آقای شایسته رئیس پیشین فدراسیون دریافت کرده بود.

ضیا آذری در پاسخ به این پرسش که پسر وزیر پیشین ورزش و جوانان واجد شرایط برای حضور در کلاس مربیگری درجه ۳ بوده است؟ تصریح کرد: بله نام او در لیست انتظار هیات تنیس استان تهران بود و شرایط لازم را داشت. برای دریافت کارت مربیگری درجه ۲ شرایطی لازم است اینکه فرد کارت مربیگری درجه ۳ خود را دریافت و چهار سال هم از دریافت آن گذشته باشد. به زبان انگلیسی مسلط باشد و سابقه بازی حرفه ای داشته باشد. او شرایط دیگر را داشت در جام حذفی و لیگ سال گذشته بازی کرده بود بنابراین جمع بندی هیات این بود که امکان حضور در کلاس را دارد.

او ادامه داد: مسئله این است که این دوره کم برگزار می شود و به نظر خود من اولویت باید با بازیکنان تیم ملی باشد که شرکت کنند اما کمیته آموزش هیات ها تصمیم گیرنده نهایی هستند و براساس نظر فدراسیون نیست که حالا افراد را کم و زیاد کنیم. تنها کاری که می می توانستیم انجام دهیم این بود که یک دوره دیگر برگزار کنیم. واقعیت این است که کلاس مربیگری درجه ۳ به ۲ خیلی کم در ایران برگزار شده است از این رو تصمیم گرفته شد که دو دوره کلاس مربیگری درجه ۲ برگزار شود و هفته دوم آن هم شروع شده است.

دبیر فدراسیون در مورد اینکه پسر وزیر هزینه حضور در کلاسها را پرداخت کرده بود یا خیر و اطلاعی هم از این داشتند که فرزند رئیس پیشین ورزش و جوانان است؟ تاکید کرد: بله، هزینه را پرداخت کرده است و مانند بقیه در کلاس بود و امتحان داد. من لیست را که دیدم نامش بود اما نمی دانستم پسر آقای وزیر است و بعدا متوجه شدم.

379208