هشدار باران و باد در پایتخت

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی پنج روز آینده آسمان تهران،آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در پاره‌ای از نقاط استان بارش پراکنده و گاهی وزش باد همراه است.
تصویر هشدار باران و باد در پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی دو روز آینده آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری و در نواحی پرتردد و صنعتی همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طی امشب (۲۰دی‌ماه) تا فرداشب (۲۱دی‌ماه) با نفوذ زبانه‌ای از یک سامانه بارشی، در بعضی ساعات آسمانی ابری همراه با مه رفیق و در پاره‌ای نقاط غربی و شمالی استان بارش پراکنده و گاهی وزش باد مورد انتظار است. برای چهارشنبه (۲۲دی‌ماه) آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد و بهبود نسبی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از پنجشنبه (۲۳دی‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی به استان افزایش ابر و از اواخر پنجشنبه (۲۳دی‌ماه) تا اوایل هفته آینده در بعضی ساعت‌ها بارش باران در بخش‌های جنوبی و مرکزی،بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با بیشینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۲۱دی ماه) نیمه ابری تا ابری وغبارمحلی وگاهی مه رقیق و بارش پراکنده با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و چهارشنبه ( ۲۲ دی ماه) قسمتی ابری در صبح مه رقیق و در اواسط روز وزش باد و در نیمه شب ابری با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

379523