کلاهبرداری با ترفند فروش خودروهای خارجی

فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد: باند کلاهبرداری از ۵۰ شهروند به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال به بهانه فروش خودروهای خارجی زیر قیمت بازار منهدم شد.
تصویر کلاهبرداری با ترفند فروش خودروهای خارجی

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار رحیم جهانبخش صبح امروز (۲۲ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران، در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط دو نفر در شهر زنجان، پس از رصد و پایش اخبار واصله و بررسی صحت و سقم موضوع به صورت ویژه در دستور و اولویت کاری کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم، سرانجام متهمان در یک قرار ملاقات از پیش تعیین شده به جهت ثبت‌نام خودرو در یک عملیات غافل‌گیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه متهمان، از ۵۰ شهروند زنجانی، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، گفت: آن‌ها در بازجویی فنی کارآگاهان به بزه و جرم انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: افرادی که به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان زنجان مراجعه کنند.

379794