تازه‌ترین عناوین

افسردگی و نا امیدی از آینده هزینه‌های بسیار زیادی را به جامعه تحمیل می‌کند. هرچه قدر مردم نسبت به آینده کشور امیدواری بیشتری داشته باشند مسیر پیشرفت در آن جامعه هموارتر خواهد شد.
فعال سیاسی اصلاح طلب، گفت: با توجه به اینکه اصلاح طلبان امروز آلوده به قدرت هستند و بعد از به قدرت رسیدن اصلاح طلبی را فراموش می‌کنند نمی‌توانند نماینده خوبی برای اصلاح طلبی باشند.

سازمان هواشناسی از بارش برف، باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه‌شنبه آینده در اکثر مناطق کشور خبر و برای ۲۲ استان هشدار صادر کرد.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از احیای فرصت‌های مغفول‌مانده اقتصادی کشور سوریه برای ایران خبر داد و گفت:‌ تعلل دیگر جایز نیست.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدیریت سنجیده کرونا در کشور افزود: : متاسفانه برخی به دلیل دلبستگی به نظام سلطه، علم و محصولات داخلی را قبول ندارند و الان هم سکوت مرگ‌بار این افراد را در مقابل مدیریت سنجیده کرونا در کشور می‌بینیم.
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
تره، سیر، گل همیشه بهار و گیاه مامیران، از جمله گیاهان دارویی هستند که می‌توان از آنها برای رفع زگیل، کورک، میخچه و پینه دست و پا استفاده کرد.
اگر به دنبال کاهش وزن هستید دارچین را فراموش نکنید دارچین خواص فوق العاده و نقش بسزایی در لاغری دارد مخصوصا اگر با گیاهان لاغر کننده دیگر مخلوط شود.
پژوهشگران آمریکایی دریافتند:

از پیشگیری تا کنترل زوال عقل با ورزش

مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد که ورزش ممکن است از مغز شما محافظت کند حتی اگر علائم زوال عقل داشته باشید.
هشدار یک تاجر آمریکایی:

بیت‌کوین نخرید!

دیدگاه جف گاندلاچ، میلیاردر مشهور به "پادشاه اوراق قرضه" درباره رکود اقتصادی، بیت‌کوین و افزایش نرخ‌بهره توسط فدرال رزرو به شرح زیر است.
سازمان آگهی های پرسون