تازه‌ترین عناوین

نتایج اولیه بررسی‌ها حاکی از آن است که اُمیکرون، سویه جدید کروناویروس به اندازه‌ای سرایت‌پذیر است که حتی می‌تواند افرادی که چهارمین دُز واکسن کرونای فایزر را تزریق کرده‌اند، آلوده کند.
ژاپن در حال کار بر روی واکسنی برای مقابله با کووید-۱۹ است که مصونیت مادام‌العمر را ارائه می‌دهد و می‌تواند مسیر این همه‌گیری را برای همیشه تغییر دهد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از مصدومیت 21 نفر براثر واژگونی اتوبوس مقابل شهرک لیا و انتقال 15 نفر به مراکز درمانی خبر داد.
قیمت بیت کوین اکنون در نقطه‌ای بسیار حساس قرار گرفته که با وجود امکان حرکت به سمت ۴۵ هزار دلار، احتمال ریزش نیز وجود دارد.

وزارت آموزش و پرورش پیرو برگزاری حضوری کلاس‌های درس و به ویژه امتحانات دانشگاه‌ها و مدارس وابسته به وزارت آموزش و پرورش، ابلاغیه‌ای صادر کرد.

یوسف حاتمی‌کیا کارگردان فیلم سینمایی «شب طلایی» نسبت به یادداشت یک منتقد سینما درباره فیلمش که به امانت به دبیرخانه جشنواره فجر سپرده است، واکنش نشان داد.

درست زمانی که خیلی‌ها در مراکز واکسیناسیون به‌دنبال واکسن آسترازنکا بودند، خبر رسید قرار است واکسن‌های اهدایی مازاد به کشورهای دیگر هدیه داده شود؛ این در حالی بود که کشور ژاپن تنها ۷۰۰هزار دوز واکسن آسترازنکا به ایران هدیه داده بود. انتشار همین خبر، اما با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

سازمان آگهی های پرسون