تازه‌ترین عناوین

هنرمندان تهران در هفته پیش رو شب‌های سرشار از موسیقی را برای هواداران تدارک دیده‌اند که در ادامه گزارشی از زمان برگزاری کنسرت ها را می خوانید.
​در طرح پیش فروش یک ساله گروه خودروسازی سایپا ۶ محصول که شامل شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE۱۵۱ موتور M۱۳ است، عرضه خواهد شد.
دانشمندان اخیراً به مدلی هوشمند از اسکن چشم دست یافته اند که می‌تواند سال‌های زندگی افراد را به سادگی و با نگاه کردن به شبکیه چشم، پیش بینی کند.
معاون سازمان آتش نشانی:

۹۴۷ برج ناایمن در تهران وجود دارد

معاون پیشگیری و حفاظت حریق سازمان آتش نشانی گفت: ۹۴۷ برج ناایمن بالای ۱۲ طبقه در تهران داریم و ۱۵۰ بیمارستان نیز در شرایط ناایمن به سر می برند.
عضو کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ گفت:کودکان یکی از گروه‌هایی هستند که در کشور ما معرض ابتلا به کرونا هستند، چرا که ما در سنین زیر ۱۲ سال واکسیناسیون انجام نداده ایم، به همین سبب باید برخی روشها برای محافظت از کودکان در برابر کرونا اندیشیده شود.
استاد دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی، با تاکید بر اصلاح سبک زندگی، گفت: رژیم غذایی ناسالم به خصوص مصرف زیاد چربی‌های اشباع و قندهای ساده از عوامل ابتلا به کبد چرب است.
رییس شورای تامین دام کشور با اشاره به زمزمه‌های افزایش نرخ گوشت در ماه‌های پایان سال، گفت: برخی مافیا عرضه گوشت گرانی‌های اخیر نرخ گوشت را به صادرات دام ارتباط می‌دهند که باید بگویم که صادرات معلول گرانی‌های اخیر نیست.
با نزدیک شدن به روز مادر تمایل به خرید گل و گیاه نیز بیشتر می‌شود و بازار آن رونق می‌گیرد. اما در حال حاضر قیمت گل در بازار چقدر است؟
پس از اینکه چندی پیش مجمع کرمان با درگیری همراه بود. این بار نیز در یک مجمع عمومی اتفاقی رخ داده که در این ویدیو می‌توانید مشاهده کنید.
توییت محمدجواد شکوری‌مقدم مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذار و پخش‌کننده «جیران» را درباره حاشیه‌هایی که برای پخش این مجموعه تاریخی به وجود آمده است بخوانید.
در آموزش طرز تهیه خمیر پاستا در منزل، درباره روش‌ها و ابزارهای گوناگون توضیح دادیم تا بتوانید با هرچه در آشپزخانه دارید خمیر پاستای خانگی خوشمزه‌ای تهیه کنید.
بسیاری از افراد، رمان خواندن را مثل قدم زدن با پاهای دیگران می‌دانند. حقیقت هم همین است. ما با خواندن داستان زندگی آدم‌های مختلف می‌توانیم تجربه‌ی زندگی به دست بیاوریم.
سازمان آگهی های پرسون