اعلام نتایج نهایی پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناس

سازمان سنجش اعلام کرد: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته محل های مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

تصویر اعلام نتایج نهایی پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناس

به گزارش سایت خبری پرسون، به دنبال اطلاعیه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ سازمان سنجش درباره پذیرش دانشجو در کدرشته محل‌های اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش‌عالی در مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۰، اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این کدرشته محل‌ها در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعیه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ پذیرفته‌شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰) مندرج در سایت سازمان سنجش از روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش‌عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند. در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

همه پذیرفته‌شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خویش اقدام کنند. عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو شده و باید منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند.

این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌شود.

پذیرفته‌شدگان مرد لازم است با توجه به بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی» مندرج‌ در صفحه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ دفترچه‌ راهنمای‌ ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

بر اساس دستورالعمل ثبت‌نام که به تمامی دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ ابلاغ شده، از پذیرفته‌شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به سازمان سنجش) هستند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط به عمل می‌آید.

ضرورت دارد این ‌دسته از پذیرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و مدارک لازم را به آنجا ارائه کنند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد. متقاضیانی که دارای مغایرت معدل هستند باید وضعیت نهایی خود را تا پایان اسفند ۱۴۰۰ از دانشگاه محل قبولی پیگیری کرده و از مراجعه به سازمان سنجش جداً خودداری کنند.

در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام‌، پذیرش دانشجو و یا هنگام تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ شود که‌ متقاضی حقایق‌ را کتمان‌ کرده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نیستند، قبولی‌ وی‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با ایشان‌ رفتار خواهد شد.

منبع: مهر

380654