تازه‌ترین عناوین

معاون امور زنان و خانواده گفت: در واقع در صدد هستیم مشاوره رایگان خانواده همانند پزشک خانواده در اختیار زوجین دهک‌های پایین تا چهار سال نخست زندگی مشترک قرار گیرد.
ابوزیدآباد نام محلی در شهرستان آران و بیدگل کاشان است. برای دیدن این کویر باید راهی شمال شرق کاشان شوید. راه رفتن روی شن‌های روان و سکوت و آرامش این کویر بیش از هر چیز شما را برای سفر به این منطقه تشویق خواهد کرد. تورهای سفری هرساله با توریست‌های داخلی و خارجی برای رسیدن به ابوزیدآباد مسافر جاده‌ منتهی به آن می‌شوند.
بازیگر فیلم «خفه گی» گفت: آنچه مسلم است اینکه قطعا پشت پرده انتخاب چند خواننده که در حرفه خودشان هم تعریفی ندارند به عنوان بازیگر نقش اصلی چندین کار، اتفاقاتی می افتد که ما نمی‌دانیم، اتفاقاتی که البته قابل حدس هستند، طبیعتا گردش مالی عجیبی آن پشت رقم خورده که کلی بازیگر از من بهتر را کنار گذاشته اند تا به اینها نقش بدهند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از نفوذ سامانه پرفشار و کاهش دما تا ۱۰ درجه سانتیگراد طی دو روز اول بهمن ماه خبر داد.
در این مطلب از چندین مجله معتبر پزشکی از سرتاسر دنیا کمک گرفته‌ایم تا دمنوش‌هایی که به تقویت مو کمک می‌کنند را به شما معرفی کنیم.
مایه حیات است و فواید بسیاری برای بدن دارد اما ممکن است گاهی در ایجاد مشکلات جسمی و بیماری ها نقش داشته باشد به خصوص اگر در مورد اینکه آب گرم یا سرد بنوشیم نکات مهم را ندانید.
سیب زمینی شیرین (Sweet potato )، گیاهی است چندساله از خانواده Convolvulaceae (نیلوفر صحرایی) که بومی مناطق گرمسیری آمریکا و اندونزی می باشد. این گیاه معمولا به صورت یک ساله نگهداری می شود.
انجام میکروپیگمنتیشن به سختی تلفظش نیست؛ روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و وسایل یک‌بارمصرف استریل که به کاربر (پیگمنتر) این امکان را می‌دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام کند.
پردیس ملت میزبان منتقدان

برج میلاد میزبان جشنواره فیلم فجر شد

پس از چند روز پیگیری و مذاکره، درنهایت توافق بین شهرداری و وزارت ارشاد بر سر انتخاب برج میلاد برای خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر نهایی شد.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۴۴۴ تومان رسید.
سازمان آگهی های پرسون