علاقه باج نیوزها از طریق توئیت‌های شخصی و فضاسازی برای دیده شدن

شکایت از باغ کتاب تکذیب شد

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینماشهر گفت: داستان شکایت از باغ کتاب کذب محض است. بعضی از باج‌نیوزها علاقمند هستند که از طریق توئیت‌های شخصی و فضاسازی دیده شوند.

تصویر شکایت از باغ کتاب تکذیب شد

به گزارش سایت خبری پرسون، هاشم میرزاخانی در واکنش به حواشی‌ای که در مورد شکایت وی از پردیس سینمایی باغ کتاب مطرح شده است به خبرنگار سینمایی ایرنا گفت: داستان شکایت از باغ کتاب کذب محض است و اساسا چنین موضوعی محلی از اعراب ندارد.

مدیر پیشین موسسه تصویر شهر با توضیح این جریان خاطرنشان کرد: پیمانکار، قراردادی با مجموعه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری بسته بود که موعد آن به پایان رسیده است؛ اما این سازمان بنابر دلایلی تخلیه نمی کردند که مجموعه حقوقی و بازرسی شهرداری پیگیری کردند و ظاهرا حکم تخلیه آن گرفته شده است که البته من از آن بی اطلاع هستم.

وی در پاسخ به چرایی مطرح شدن داستان شکایت او از باغ کتاب اظهار داشت: نمی دانم این خبر از کجا درآمده که به عبارتی شکایتی شخصی بوده است؛ در صورتی که چنین موضوعی اساسا بی‌ریشه است.

بعضی از باج نیوزها علاقمند هستند که از طریق توئیت‌های شخصی و فضاسازی دیده شوند

تلاش برای سینمادار شدن شهرهای فاقد سینما

مدیرعامل موسسه سینماشهر در توضیح این مطلب که برنامه وی برای تجهیز سالن های سینمایی چیست، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی توسعه و عدالت فرهنگی که در دولت حاضر در مورد آن بحث شده و ریاست جمهور و تمام دستگاه‌ها در این خصوص فعالیت می‌کنند تمام تلاش ما هم این است که شهرهای فاقد سینما در جمعیت های بالای ۵۰ هزارنفر دارای سالن سینما شوند.

وی افزود: در حال نگارش یک طرح جامع هستیم که پژوهش های آن شروع شده است و امیدواریم بتوانیم با ارائه این طرح به دستگاه های بالادستی در خصوص تامین بودجه و اقدام به عمران و ساخت و ساز گام‌های موثری برداریم.

چندی پیش خبری با این مضمون منتشر شده بود که گرچه با اکران فیلم های جدید، سالن های سینما جان تازه گرفته اند و پس از حدود دو سال از آغاز کرونا، سینما رونق گرفته و پرسنل سینما مشغول به کار شده اند اما سالن های پردیس سینمایی باغ کتاب به دلیل شکایت هاشم میرزاخانی، مدیر موسسه سینما شهر، همچنان بازگشایی نشده است. موضوعی که باعث ایجاد سوالات متعدد و ابهاماتی از جهت این اتفاق شده بود.

منبع: ایرنا

381435