تازه‌ترین عناوین

معاون وزارت بهداشت گفت: با تاکیدی که سازمان امور استخدامی انجام می‌دهد و بعد از تصویب در ستاد ملی، تزریق دز سوم واکسن هم اجباری می‌شود
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، فعالیت رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری که واکسن نزده‌اند، ممنوع است.
بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت ها در ۷ شهر با وضعیت قرمز اعمال می شود و در ۴۳ شهر از جمله تهران، شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه ۳ هستیم.
صنعت کریپتو زنگ خطر را به صدا درآورده است که این احتمال وجود دارد که ایالات متحده به وزارت خزانه داری اجازه دهد تا تصمیمات خودسرانه ای در مورد مجاز بودن تراکنش های مالی – از جمله تراکنش های ارزهای دیجیتال در سراسر مرزها اتخاذ کند.
قیمت طلا و سکه در بازار داخل در طول هفته‌ای که گذشت متاثر از رشد بهای جهانی طلا و نوسان نرخ ارز در بازارهای داخلی رشد آرامی داشت؛ گرچه بهای جهانی طلا در آخر هفته کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و پس از تعطیلی بازار در پایان هفته به کانال ۱۷۰۰ دلار نیز سقوط کرد.
وزیر خارجه کشورمان گفت: سفر آقای دکتر رییسی به مسکو با دستاورد بالا برای کشور همراه بوده است. آقای پوتین طی سه ساعت مذاکره، با احترام کامل و ویژه رفتار کرد و در خصوص موضوعات مهم مورد توجه دوطرف، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

سرمربی پرسپولیس:

توان اداره کار را ندارم

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به کم بودن دریافتی بازیکنان پرسپولیس گفت: ما تا دیروز از لحاظ پرداختی تیم آخر جدول بودیم.
نماینده مجلس گفت: منافقین هر از چند گاهی با یکسری اقدامات خرابکارانه به دنبال آن هستند که بگویند ما هنوز زنده هستیم و وجود داریم، در حالی که با این اقدامات، نمی‌توانند ابراز وجود کنند.
علم‌الهدی ضمن تبریک پیروزی ارزشمند تیم فوتبال کشورمان و صعود به جام جهانی، یادآور شد: آن هفته هم عرض کردم حضور خواهران در تماشای فوتبال باید صیانت شود، زحمت کشیدید و فضای جداگانه اختصاص دادید، متشکر هستیم، اما صیانت از خواهران به طور کامل حفظ نشد.
در نخستین هفته بهمن ماه، بازار خودروها زیر سایه نوسانات نرخ دلار، تغییر قیمت های یک تا ۲۴ میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته ثبت کرد.

شاگردان مازیار زارع با برتری مقابل شاهین بوشهر جای خود را در صدرجدول محکم‌تر کردند.

جاماندگان از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت ۲۴ امشب جمعه هشتم بهمن می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
افت قیمت دلار در هفته‌های اخیر به طور عمده تحت تاثیر افزایش امیدواری‌ها نسبت به احیای برجام صورت گرفت.

رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: میزان عیدی که به کارمندان کشوری و لشکری پرداخت می‌شود با عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی برابر است.

وزارت بهداشت اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶هزار و ۷۵۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۳ بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
سازمان آگهی های پرسون