تازه‌ترین عناوین

کوچک کردن بینی بدون جراحی کوچک کردن بینی یکی از مواردی است که بسیاری از افراد و به ویژه جوانان به دنبال آن هستند و از جراحی برای کوچک کردن بینی استفاده می کنند.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به پایداری هوا و سکون نسبی جو و انباشت آلاینده‌های جوی به ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و کاهش کیفیت هوا از امروز(شنبه) در این استان هشدار داد.
آرد نانوایی‌های شهرستان طبق روال معمول توزیع می‌شود و با خبازی‌های متخلف برخورد قانونی جدی صورت می‌گیرد.

در فضای مجازی اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که تزریق دوز اول واکسن آسترازنکا برای همه گروه‌های سنی در مشهد ممنوع شده است. در پی انتشار این خبر شایعاتی منتشر شد که مرگ به دلیل تزریق آسترازنکا علت اتخاذ این تصمیم از سوی مسئولان در مشهد بوده است.
رئیس پلیس راه استان مازندران، از انسداد محور هراز به دلیل اجرای عملیات راهسازی و بازگشایی تونل نشل به‌صورت مقطعی خبر داد.
گفت و گوی سیاوش چراغی‌ پور بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» درباره درگیری لفظی خود با علی استادی در برنامه «جوکر» در ادامه آمده است.
خاویار تراپی یکی از انواع تراپی هاست که از محصولات خاویار استفاده می شود. این محصولات دارای مواد معدنی و ویتامین ها هستند این موارد شامل ویتامین A است که مانع از ریزش موها و ریزش موهای شما می شود ، ویتامین D که از ریزش مو پیشگیری می کند و اسیدهای چرب امگا ۳ هم به شما کمک می کند موهای شما مرطوب شود.
در پی هنجارشکنی، خرابکاری و اقدامات علیه امنیت ملی در پخش برنامه‌های صدا و سیما رئیس سازمان حراست صدا و سیما به سازمان حراست کل کشور احضار شد.

روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۱۱هزار و ۷۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۴ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
تهران- ایرنا- نرخ دلار امروز (شنبه، نهم بهمن‌ماه) در صرافی‌های بانکی با ۱۵ تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، هفتم بهمن ماه) با قیمت ۲۵ هزار و ۹۵ تومان معامله شد.
برخلاف تصور جهانی مبنی بر خفیف بودن سویه اُمیکرون، اما اکنون بر اساس مستندات علمی اعلام شده است که بستری و مرگ ناشی از اُمیکرون در برخی کشورها، حتی بیش از سویه دلتا گزارش شده است.
سازمان آگهی های پرسون