قتل پدر با ضربات چوب در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از قتل پدر توسط پسر در ملایر خبر داد و گفت: روز گذشته گزارشی از ‏وقوع یک درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان، به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ ‏اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه اسلام آباد برای بررسی موضوع به ‏محل اعزام شدند.
تصویر قتل پدر با ضربات چوب در ملایر

به گزارش سایت خبری پرسون، فرمانده انتظامی ملایر از قتل پدر توسط پسر در ملایر خبر داد و گفت: روز گذشته گزارشی از ‏وقوع یک درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان، به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ ‏اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه اسلام آباد برای بررسی موضوع به ‏محل اعزام شدند‎.‎

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر افزود: در همین ارتباط مامورین پلیس آگاهی در صحنه درگیری حاضر و پس از بررسی دقیق متوجه شدند که پسر ۲۱ ساله خانواده حین درگیری بوسیله یک قطعه چوب، ضربه‌ای بر سر پدر وارد کرده که بر اثر آن ضربه، پدر مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات بدست آمده مشخص شد که پدر در روز جاری به سبب شدت و عوارض ناشی از ضربه وارده در بیمارستان جان خود را از دست داده است .فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: بلافاصله با تلاش مامورین پلیس آگاهی، متهم تحت تعقیب در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و در بازجویی صورت گرفته به قتل پدر خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده، متهم به قتل پدر به مراجع قضائی تحویل شد .

ساکی با اشاره به اینکه اعتیاد در اختلافات خانوادگی از جمله دلائل بروز این رویداد های تلخ و جبران ناپذیر است، افزود: وقوع این طیف جرائم خشن در واقع ره آورد شوم خانواده های دارای تنش و کاملاً آسیب دیده است .

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای و کشف هفت فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت از پارکینگ ها و انباری های ساختمان ها در سطح شهرستان ملایر، اجرای مرحله دیگری از طرح مبارزه با سارقان با انجام کار اطلاعاتی دقیق، در دستور کار قرار گرفت .

وی با بیان اینکه در این ارتباط، ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان مخفیگاه دو متهم را شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت: متهمان در بازجویی های صورت گرفته، به هفت فقره سرقت انباری و پارکینگ های ساختمان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ساکی با اشاره به این که با تلاش ماموران این کلانتری، اموال مسروقه به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیون ریال از نامبردگان کشف شد، گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ درمیان بگذارند.

382084