تازه‌ترین عناوین

برگشت برخی معافیتهای تحریمی اثری بر بازار ملتحب مسکن نداشته و برخلاف بازارهای موازی خودرو و ارز که با ریزش مواجه شدند اما قیمت مسکن نزولی نشده است.
رئیس بیمارستان کودکان مفید گفت: بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان کرونایی و اورژانس تنفسی آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا است.
حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز و انتشار فیلم آن امنیت روانی جامعه را نشانه گرفت و در گفت‌وگو با خانواده قاتل ابعاد تازه‌ای از ماجرا بیان می‌شود.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مهاجم این تیم با علائم بیماری کرونا روبه‌رو شده است.
اگر تازه وارد بازار رمزارزها شده‌اید یا قصد ورود به آن را دارید، بهتر است بدانید که بازار رمز ارزها بازار پر ریسکی است و البته نیاز به صبر و حوصله فراوانی دارد.
امیکرون، هر چند علائم شدیدی بروز نمی دهد ولی اصطلاحاً آب زیرکاه است؛ یعنی اگر بی توجهی کنید، ممکن است زمانی به خود بیایید که ویروس پیشرفت کرده و کار درمان سخت تر شده است.
بیت‌کوین با تقلید از بازار سهام، به بالاترین حد در دو هفته اخیر رسید و با افزایش ریسک‌پذیری ارزهای دیجیتال سودهای قوی گذشته را افزایش داد.
روند نزولی در بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و شاخص کل بورس برای دومین روز متوالی باز هم قرمزرنگ شد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیک ششم کرونا افزود: اعلام کردیم در مناطقی که مشکلاتی وجود دارد تعطیل کنند، نه اینکه همه مدارس را تعطیل کنند.
اگرچه ممکن است نتوانید از وقوع یک بیماری فصلی پیشگیری کنید اما تقویت سیستم ایمنی بدن ، یکی از روش ها برای حفاظت از بدن می باشد. تمرکز روی غذاهای مقوی و داشتن یک سبک زندگی سالم می تواند به شما و خانواده تان در حفظ سلامتی بدن کمک کند. موادمغذی نقش مهمی در حفظ سلامت سیستم ایمنی دارند
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار اظهار داشت: پرداخت سود به سهامداران روش غیر مستقیم سهام عدالت در روز اول اسفند خواهد بود.
هاشم رضی، نویسنده، پژوهشگر و مترجم حوزه تاریخ، در ۸۷ سالگی از دنیا رفت.
این حادثه روز پنجشنبه گذشته در محور قدیم ساوه - تفرش واقع در استان قم اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که یک خودروی سمند که ۴ سرنشین داشت و راننده‌اش پسری ۱۱ ساله بود با یک دستگاه خودروی پژو پرشیا به‌شدت تصادف کرد.

سازمان آگهی های پرسون