تازه‌ترین عناوین

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: در حادثه خروج قطار تهران ـ ارومیه که صبح امروز روی داد، هیچ مسافری دچار مشکل نشده است.
همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی پرافتخار انقلاب اسلامی جشن پیروزی با اجرای برنامه‌های هنری و نور افشانی در بلندترین برج مخابراتی ایران برگزار می شود.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۳ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۶ ارز کاهش یافت، نرخ هفت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری پروتکل‌ها و شرایط جدید برای سفرهای هوایی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است را تشریح کرد.
رئیس سازمان حمایت طی نامه‌ای به برخی صنایع غذایی اعلام کرد که واحدهای تولیدی/ وارداتی انواع کیک، کلوچه، بیسکوئیت، چیپس، پفک و موارد مشابه باید هم قیمت تولیدکننده و هم مصرف کننده را روی کالاها درج شود.
دادستان عمومی و انقلاب قم، از رسیدگی به یک پرونده کلاهبرداری و حیف و میل اموال به میزان تقریبی ۳۰ میلیارد تومان از بیش از ۴۰ نفر در حوزه سرمایه گذاری تولید و تجارت طلا خبر داد.
علی نصیری در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران با اشاره به وضعیت شیوع امیکرن در کشور و شهر تهران ، میزان ابتلا و بستری ناشی از این بیماری بر تمرکز روی این موضوع تاکید کرد و یادآور شد: پیگیری مصوبات ستاد به منظور اجرای کامل آنها از اهمیت برخوردار است و باید چالش‌های موجود را به سرعت برطرف کرد.
رئیس مجمع فعالان اقتصادی می‌گوید تصویب نشدن طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی در مجلس می‌تواند مشکل ساز شود.
یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی گفت: هنوز به قله پیک نرسیده ایم و به نظر می‌رسد تا حدود ۲ هفته دیگر به قله این موج برسیم و متاسفانه هم موارد ابتلا و هم موارد فوت ناشی از این بیماری رو به بالا است.
سازمان آگهی های پرسون