تازه‌ترین عناوین

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اعلام کرد که از چند ماه قبل پرونده‌هایی در مراکز انتظامی تشکیل شده بود که محتویات آن‌ها نشان می‌داد، گروه مخوفی از تبهکاران نقابدار پل‌های هوایی را ناامن کرده اند و از عابران پیاده روی آسمان شهر با تهدید قمه زورگیری می کردند، اعضای این گروه نقابدار دستگیر شدند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از موافقت کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ با پیشنهاد خود مبنی بر متناسب‌سازی حقوق پرسنل محیط زیست همچنین پیش‌بینی ۳۰۰ میلیارد تومان در جداول بودجه برای افزایش حقوق محیط‌بانان خبر داد.
گفته‌اند نیاز، مادر اختراع است، کسب و کارهایی در اینجا معرفی کرده‌ایم هم از دل نیازهای عجیب و خاصی به دنیا آمده‌اند.
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: احتمال می‌دهم که شاید در پایان هفته آینده، هفته بسیار ملتهبی را از نظر شدت افراد مبتلا خواهیم داشت و برخی معتقدند شاید از دو هفته دیگر این را داشته باشیم. همانطور هم که پیک به سرعت بالا می‌رود، بعد از گذشتن از پیک، به سرعت هم پایین می‌آید.
همه افراد هر از گاهی سردرد را تجربه می‌کنند. این سردرد می‌تواند از درد مبهم تا ضربان شدید باشد و دلایل مختلفی برای بروز آن وجود دارد.
در پی انتشار خبری مبنی بر گرانفروشی برنج‌های خارجی توسط دولت که متاسفانه توسط یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بیان شده است ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و رعایت توصیه قرآن مبنی بر "ولاتقف ما لیس لک به علم" و تکذیب اظهارات این عزیز بزرگوار اعلام می‌دارد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش‌های دست‌دوز تهران گفت: کفشهای دست دوز نسبت به شب عید سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است که در جشنواره نوروزی امسال میانگین تخفیف کفش ۱۰ درصد خواهد بود.
کسانی که کمتر تجربه آشپزی دارند می‌دانند، حتی اگر همه چیز را مو به مو از کتاب آشپزی و دستورالعمل اجرا کنند، باز هم ممکن است غذای‌شان خراب شود.
توسعه دهندگان شیبا اینو با اعلام پروژه جدیدی به نام شیبالندز، حوزه بازی متاورس خود را تقویت کرده اند. این امکان خرید املاک دیجیتالی را فراهم می کند که به زودی برای فروش در دسترس خواهند بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بیمه کامل ۳۰ روز و حقوق ۲۴ ساعت برای معلمان خرید خدمت محاسبه می‌شود.

شهردار منطقه یک بیان کرد: فروش، اعطای پروانه ساخت و دریافت 153 میلیارد تومان در دوره آقای حناچی صورت گرفته است. در 100 روز گذشته 500 میلیارد تومان از دارایی های شهرداری از دست متصرفان آزادسازی شده است.
طلا و سکه بار دیگر پس از چند روز کاهش قیمت، به روند صعودی خود ادامه داد.
سازمان آگهی های پرسون