تازه‌ترین عناوین

محققان در بررسی‌های اخیر خود دریافتند، خطر ابتلا به زوال عقل در افرادی که در میانسالی از دو یا چند بیماری مزمن رنج می‌برند دو برابر بیشتر است.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با بیان اینکه از ۲ هفته قبل وارد پیک ششم کرونا با سویه امیکرون شدیم، گفت: میزان تعداد موارد بستری در این بیمارستان ۶ برابر افزایش داشته است.
با توجه به اعمال مالیات بر ارزش افزوده از خودروهای داخلی باید محصولات مدیران خودرو گران تر می شد اما بخشنامه قیمتی محصولات مدیران‌خودرو در بهمن ماه نشان از کاهش میلیونی قیمت‌ها نسبت به دی ماه و پیش از آن دارد.
قیمت طلا در بازار جهانی روز پنج شنبه با رشد قیمتی که شب گذشته داشت را حفظ کرد و تغییر چندانی نداشت.
درصورتی که نتوانیم و بلد نباشید که شرایط را کنترل و مدیریت کنیم، استرس های روزانه این پتانسیل را دارند که به یک بیماری جدّی تبدیل شده و روی بدن اثرات مخربی به جا بگذارند.
قیمت امروز پراید به زیر 150 میلیون تومان آماده است نسبت به 5 روز گذشته ارزان شده است
پا به عنوان یکی از اعضای مهم بدن که سلامت آن کمتر مورد توجه قرار می گیرد به راحتی مستعد تماس با انواع آلودگی ها و عفونت های باکتریایی است و به همین دلیل دانستن نکات بهداشتی برای مراقبت از پاها حائز اهمیت است.
ایسنا : ناجی درباره احتمال نیاز به تزریق دز چهارم واکسن کرونا، بیان کرد: ممکن است حتی از تزریق دز چهارم هم عبور کنیم و دزهای بعدی هم لازم باشد؛ همه‌ اینها وابسته به این است که کرونا در دنیا چه عملکردی از خود نشان دهد.
متقاضیان ۵ محصول سایپا از امروز پنجشنبه از ساعت هشت صبح و به مدت دو روز به صورت شبانه روزی می توانند نسبت به ثبت نام محصولات سایپا، اقدام کنند.
پیشکسوت صنعت هواشناسی کشور از ورود موج تازه هوای سرد به کشور در اوایل اسفند خبر داد و با درخواست از کشاورزان برای این که مراقب محصولات خود باشند، اسفند ماه را به دلیل شرایط متغیر دمایی دیوانه خواند.
اعضای هیئت رئیسه که از نحوه مدیریتی رئیس فدراسیون فوتبال ناراضی هستند و با جمع‌آوری امضاهای لازم رسما خواهان برکناری عزیزی خادم شدند.
سویه BA.۲ به سرعت جایگزین سویه فعلی که BA.۱ نام دارد خواهد شد هر چند بعید است تاثیر آن قابل توجه باشد. البته داده‌های بیشتری برای تایید این مطلب مورد نیاز است.
مهدی شایسته اصل، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد که از ورود افراد فاقد ماسک و واکسن نزده به مترو جلوگیری می شود.
نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که سویه امیکرون ویروس کرونا موجب بروز مشکلات گوارشی می‌شود که پیش از این رایج نبود.
سازمان آگهی های پرسون