تازه‌ترین عناوین

دقایقی پیش مراسم رژه موتوری و خودرویی به مناسبت بزرگداشت فرارسیدن چهل و سومین بهار انقلاب همزمان با سراسر ایران اسلامی در دارالعباده یزد آغاز شد.
مدیر دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: تمام تلاش وزارت آموزش و پرورش مبنی بر این بوده که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ضوابطی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است، بتواند حضور حداکثری دانش‌آموزان را در مدرسه داشته باشد تا در حد توان بتوانیم این آسیب‌های پیش آمده را برطرف کنیم.
سازمان هواشناسی از بارش برف، باران و وزش باد شدید در ۲۶ استان خبر و نسبت به وقوع آب‌گرفتگی معابر، کولاک برف،‌ ریزش بهمن و انسداد راه‌های روستایی هشدار داد.
مسئول امور زنان و خانواده مرکز مطالعات راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی، فرهنگ غربی حاکم بر جامعه انسان بودن زن را منهای هویت او می پنداشت، گفت: در این عصر جاهلیت نوین، انقلاب اسلامی شکل گرفت و احیا گر هویت زن در قرن حاضر شد.
با چه مردانی نباید ازدواج کنیم؟ به نظر شما مرد زندگی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ متعهد و مسئولیت پذیر؟ خوش اخلاق و راستگو؟ قابل اتکا؟
دولت بختیار که سال ۱۳۵۷ در چنین روزی سقوط کرد دولتی ازپیش‌بازنده بود. مردم او را نمی‌خواستند و آشکارا در اعتراضات‌شان از دولت موقت (به ریاست مهدی بازرگان) حمایت می‌کردند.
رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ماه مراسم نورافشانی در بیش از ۱۰۰۰ منطقه شهر تهران برگزار می‌شود.
گروهی از هموطنان عرب خوزستان، در آستانه چهل و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، مهمان خندوانه هستند.
سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد:

فرایند قانونی اصلاح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد در دست اقدام است

سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد تازه‌ترین اقدامات برای اصلاح همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد را تشریح کرد.
صبح امروز (پنجشنبه) دویست و بیست و نهمین پایگاه اورژانس تهران در شهرستان قدس با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت ، دکتر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور،دکتر یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران ، استاندار تهران و سایر مسئولان اورژانس و مسئولان محلی افتتاح شد.
مسعود نقاش‌زاده دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: به خاطر صیانت از آرای مردم و نیز حفظ حقوق صاحبان آثار و جلوگیری از ضایع شدن کوچکترین حقی از فیلمسازان، در این دوره جایزه داوری مردمی را نخواهیم داشت.
منطقه 12 با اجرای بیش از ۱۴۰ برنامه در ۴۳ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر:

صف‌آرایی قلب طهران در جشن ملی 1400

شهردار منطقه 12 از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این منطقه در ایام دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن خبر داد.
دکتر نیمانوراللهی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو در پیامی فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تبریک گفت.
سارق سابقه دار یک هفته پس از آزادی از زندان با ترفند تازه‌ای سرقت هایش را از سر گرفت. او که دو عصا داشت وانمود می کرد معلول است اما در همین شرایط شیشه خودروها را می‌شکست و اموال با ارزش داخل آنها را سرقت می کرد.
مازندران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واکسیناسیون، استفاده از ماسک و پرهیز از شرکت در تجمعات، سه اصل طلایی در مهار این سویه سرکش کروناست.
سازمان آگهی های پرسون