تازه‌ترین عناوین

وقتی در روسیه هستید، قبل از ورود به خانه و جلوی در با کسی دست ندهید. مطمئن شوید که دستتان را برای دست دادن در داخل اتاق دراز کرده اید، نه جلوی در!
دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان کرد: البته این کاهش تقاضا مختص این هفته نبوده و حدوداً یک ماهی است که تقاضا در بازار سکه و طلا کاهش پیدا کرده است. طی یک ماه اخیر قیمت‌ها به ثبات نسبی خوبی رسیده و نوسانات حداقلی شده‌اند؛ لذا مردم می‌توانند با اطمینان بیشتر به معاملات خود بپردازند.
مشکل دیگر دنیای مردانه این است که زندگی مردها به‌شدت ساده شده است. اغلب تا لازم نباشد کیف‌دستی حمل نمی‌کنند. زیورآلات از زندگی بسیاری از مردها حذف‌ شده است و تنوع رنگ در رخت و لباس هم ندارند. وسایل پیش‌پاافتاده‌ای که می‌تواند زندگی روزمره را راحت‌تر کند مانند کشوهای کوچک رومیزی در دنیای مردانه نادر است.
فوق ستاره تیم فوتبال منچستریونایتد که توانسته رکوردهای مختلفی را در دنیای فوتبال جابه‌جا کند، در آستانه رسیدن به رکوردی دیگر قرار دارد رکوردی که چندان برای این ستاره خوش آیند نیست.
گزارش تصویری از حضور پرشور مردم شهرستان خرم آباد در راهپیمایی خودروی و موتوری و همچنین اجتماع پایانی بمناسبت ۲۲ بهمن ماه این مراسم با اقشار مختلف مردم شهرستان خرم آباد برگزار گردید.
صاحبان خانه و خودروهای لوکس تا پایان ماه جاری فرصت دارند که مالیات متعلقه را پرداخت کنند و اشخاصی که به محاسبه مالیات اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خودشان را ثبت کنند تا فرآیند بررسی روی اعتراض آن‌ها صورت بگیرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش: به یمن این ایام مبارک همچنین ایام مبارک رجب از هفته آینده شاهد حضور آزاد و رایگان دانش آموزان همراه با خانواده هایشان در اماکن ورزشی خواهیم بود، به این ترتیب دانش‌آموزان به همراه والدین خود می‌توانند در آخر هفته ها از اماکن ورزشی آموزش و پرورش استفاده کنند.
در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با جشن ۲۲ بهمن، شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در قالب کاروانی منظم متشکل از ۳۰۰ دستگاه کامیون های سنگین و سبک مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهای حاوی پیام های دهه مبارک فجر از ترمینال مرکزی شرکت فارس واقع در اسلامشهر به مسیر اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن و میدان آزادی را پیموده و به جمع کثیر ملت همیشه در صحنه و خیل عظیم راهپیمایان پیوستند.
فتانه هاشم پور گفت: این پروتئین در مقایسه با پروتئین حیوانی یا گیاهی، با سرعت بیشتر و غیر وابسته به فصل و اقلیم قابل تولید است. افزایش جمعیت جامعه بشری و فقر پروتئینی از یکسو و محدود بودن ظرفیت کره زمین برای تولید پروتئین حیوانی و گیاهی از سوی دیگر به زودی بشر را مجبور به پیدا کردن منابع پروتئینی جایگزین خواهد کرد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: وام ازدواج از جمله وام‌های تبصره‌ای محسوب می‌شود و نرخ این وام با نرخ سود روتین بانکی متفاوت است بنابراین باید منابع وام ازدواج را دولت تعیین کند. البته می‌دانیم که دولت هم با کسری بودجه بزرگی مواجه است اما نباید پرداخت وام ازدواج را به بانک‌ها تکلیف کند و در نهایت به دلیل کمبود منابع بانکی برای پرداخت این تسهیلات به زوجین، اقدام به خلق پول شود که حاصل این فرایند افزایش نرخ تورم است.
سازمان آگهی های پرسون