تازه‌ترین عناوین

رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: ممکن است فردی که به اومیکرون مبتلا شده بار دیگر به همان سویه یا انواع احتمالی که شاید در آینده ظاهر شوند مبتلا شود. ولی تمام این موارد به تعداد آنتی بادی های خنثی کننده بدن بستگی دارد.
یکی از مسئولان کمیته PCRM از مرگ ۱۵ میمون در آزمایش پروژه Neuralink در دانشگاه کالیفرنیا دیویس خبر داد.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای انتظامی کشور گفت: برای دریافت سهام عدالت، شهروندان نیاز به هیچ گونه عمل اضافی از قبیل پرداخت وجه ندارند.
کویر لوت که به طور گسترده با نام دشت لوت شناخته می‌شود، کویر نمکی بزرگی است که در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان ایران واقع شده است. یک نقطه میراث جهانی یونسکو است. این منطقه اغلب بالاترین دمای سطح زمین را تجربه می‌کند: دمای ۷۰.۷ درجه سانتی‌گراد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری ۲ خواهر به اتهام کلاهبرداری در شیراز خبر داد.
در طرح بیمه دانشجویی، دانشجویان در دوران تحصیل، سوابق بیمه‌ای را ایجاد و پس از اتمام تحصیل با اشتغال بیمه خود را ادامه خواهند داد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه فعالیت مدارس در کشور به ویژه مدارس پایتخت در هفته پیش رو توضیحاتی ارائه کرد.

وزارت بهداشت اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۱۸هزار و ۵۹۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۱۳۳ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آزادی فرد گروگان گرفته شده و دستگیری دو تن از عاملان اصلی آدم ربایی در عملیات این پلیس خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون