تازه‌ترین عناوین

پیش بینی بورس تا پایان سال ۱۴۱۰ یعنی ۱۰ سال دیگر موضوع بحث کارشناسان بورسی در یک گفت‌ و گوی زنده اینستاگرامی بود.
با توجه به اینکه اُمیکرون با سایر سویه‌های کووید متفاوت شده اما یکی از عوامل نگران‌کننده این است که بیماران مبتلا به آن علائم متفاوت و متمایزی را بیان می‌کنند. اگرچه بسیاری از بیماران از علائم خفیف شبیه سرماخوردگی شکایت دارند اما تعدادی دیگری نیز علائم شدیدتری را تجربه می‌کنند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان: برای بیمه دانشجویی سه نوع نرخ بیمه تعریف شده است که دانشجویان متقاضی می‌توانند یک نوع از این نرخ بیمه‌ها را انتخاب کنند دولت نیز متعهد به پرداخت دو درصد از این نرخ را پرداخت نماید.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی و در برخی ساعات ابری پیش‌بینی می‌شود.
احمد وحیدی، وزیر کشور به دعوت رسمی شیخ راشد احمد وزیر کشور پاکستان، در راس هیاتی سیاسی، اقتصادی و امنیتی به منظور همکاری های سیاسی، اقتصادی و امنیتی وارد اسلام آباد شد.
نوعی از ویروس کرونا معروف به NeoCov در سرتاسر جهان خبرساز شده است و برخی آن را با ویروس SARS-CoV-۲ که باعث COVID-۱۹ می‌شود مقایسه می‌کنند. اما این مقایسه واقعا دقیق نیست و مطمئنا این نوع جدیدی نیست.
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در خصوص اختلال در سامانه تهران من توضیحاتی ارائه کرد.

با گذشت بیش از یک ماه از قتل پسر جوان به دست نامادری‌اش دختر این زن با مراجعه به پلیس مدعی شد برادرش عامل اصلی قتل است.

میزان پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) بازنشستگان، مستمری بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتاده کلی نیز به مبلغ ثابت ۱۶ میلیون ریال حسب مورد از محل بودجه مصوب صندوق بازنشستگی یا دستگاه اجرایی ذیربط قابل پرداخت است.
خرید گوشی از مهمترین مسائلی است که باید در انتخاب آن دقت کنیم. در این مطلب قصد داریم نگاهی به ۳ گوشی تازه وارد بازار موبایل ایران بیندازیم و ارزش خرید آنها را بررسی کنیم.
سازمان آگهی های پرسون