تازه‌ترین عناوین

صحبت های مجتبی پرهیزکارکه ۱۸ سال سابقه فعالیت در نیروی انتظامی و ۶ سال فعالیت در زمینه حفاظت و حراست از مجتمع های گوناگون را دارد، درباره مقوله بادیگارد شخصی بخوانید.
«قاتل برادر ناتنی‌ام است. مادرم به‌دلیل اینکه پسرش گیر نیفتد خودش قتل را گردن گرفته است.» این ادعای تازه دختری نوجوان در پرونده قتل پسری است که جسدش مدتی قبل داخل یک گونی پیدا شد.
برداشته شدن تحریم‌های ایران مهم‌ترین موضوعی است که در مذاکرات وین به آن پرداخته می‌شود و اینکه تحریم‌ها را نیز به تحریم‌های برجامی یا غیربرجامی دسته‌بندی کنیم چندان صحیح به نظر نمی‌رسد و نباید در حوزه تحریم اینگونه عباراتی به کار برد.
تعداد روزهای قرنطینه اُمیکرون یک زمان علمی و یک زمان عملی دارد. سازمان بهداشت جهانی هم در نشستی که به تاریخ یکم فوریه داشت، تاکید کرد که تصمیم‌گیران و سیاست‌گذاران در هر کشوری باید موضوعات دیگری را هم اعم از مختل شدن خدمات بهداشت و درمان و سایر بخش‌ها در کشور، درنظر بگیرند.
شرکت یاس در بحبوحه درگیری نیروی قدس سپاه با داعش و تروریستهای تکفیری و در شرایطی که دولت وقت حاضر به پشتیبانی از رزمندگان در میدان نبود، تاسیس شد تا منابع مالی لازم برای جبهه مقاومت را تامین کند.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با بیان آنچه که «تفسیرهای اشتباه از اظهارات معاونت تحقیقات و فناوری این وزارتخانه درباره بی‌توجهی در بازگشایی مدارس» خواند، گفت: وزارت بهداشت از زمان شناسایی اولین موارد اُمیکرون در کشور تمهیدات لازم را اندیشیده است.
غذاهایی با کلسیم و ویتامین D بالا به‌خصوص برای افزایش تراکم استخوان مفید هستند. اما چندین ماده دیگر نیز نقش مهمی دارند، ازجمله ویتامین C، پتاسیم و منیزیم.
بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۳۷ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۸۱۳ دُز رسید.

سازمان آگهی های پرسون