تازه‌ترین عناوین

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما «سلام تهران» وضعیت آب‌وهوای هفته آتی ایران را پیش‌بینی کرد.
با توجه به ادعای مدیران پیشین پرسپولیس مبنی بر درآمد ۳۳۰ میلیاردی این باشگاه در لیگ بیست‌ویکم، به نظر می‌رسد هیچ تعهدی برای کارگزار جهت تحقق این مبلغ وجود ندارد.
به مناسبت سالروز وفات بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب(س) مجموعه پیام تسلیت وفات حضرت زینب (س) و اس ام اس وفات حضرت زینب (س) را برای تسلیت گویی به دوستان قرار داده‌ایم
انتظار از تیم جدید مدیریتی در خودروسازی این است که مبتنی بر شعار شایسته سالاری، افراد براساس سوابق و تجارب خودرویی و مرتبط انتخاب شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که امداد رسانی عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان رباط کریم به حادثه ریزش ساختمان و ایجاد آوار در رباط کریم، ادامه دارد، گفت: با تلاش نیرو‌های هلال احمر و دیگر عوامل امدادی، ۸ نفر از زیر آوار ها خارج و متاسفانه ۳ نفر فوت شدند.
با ورود به سال سوم همه‌گیری کرونا، به راحتی می‌توان فرض کرد که همه علائم این ویروس را می‌دانیم. اما نوع اُمیکرون، همه چیز را متزلزل کرده است و علائمی را ایجاد می‌کند که بیشتر در امتداد خطوط سرماخوردگی و آنفولانزا و در مقابل سویه‌های قدیمی کرونا است. اکنون، یک علامت جدید اُمیکرون وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد:درد معده.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: بازی کودک شش ساله در یکی از روستاهای کنگاور با اسلحه شکاری مجوزدار پدر، باعث شلیک به سمت خواهر ۱۴ ساله و در نهایت مرگ وی شد.
سرخک که سرخجه نیز نامیده می شود، می تواند برای کودکان کوچک خطرناک و حتی کشنده باشد.
همزمان با آغاز ثبت نام در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
متخصص طب سنتی گفت: تیروئید‌های ارثی تنها ۲۰ درصد بر بدن افراد تاثیر دارند که قابل درمان هستند و به راحتی از بین می‌روند. کم‌کاری تیروئید به دلیل سردی بدن است و برای کنترل آن باید روزانه ارده و شیره میل کرد.

در طرح پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا محصولات شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس و وانت سایپا با موتور ام.۱۳ عرضه خواهد شد.
سازمان آگهی های پرسون