تازه‌ترین عناوین

فصل تازه مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی از ۲۷ اسفند روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد محدوده قیمتی در بازار رمز ارزها بین ۳۰ هزار تا ۳۵ هزار دلار باشد. قیمتی که در سه ماه آینده در بازار رمز ارزها مشاهده خواهد شد.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۴ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۴ ارز کاهش یافت، نرخ هشت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
پاتریک هایبرت، فعال حوزه رمزارز و متاورس معتقد است با متاورس یکپارچگی بیشتر بین ارزهای دیجیتال به وجود می آید و قوی‌ترین آنها باقی خواهند ماند و این ارزها جایگزین فیات می شوند.
هفته گذشته هیات وزیران مبلغ و شرایط پرداخت عیدی کارمندان دولت و بازنشستگان را اعلام کرد. حالا گفته شده که عیدی بازنشستگان در هفته جاری واریز می‌شود عیدی که مبلغ آن تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و احتمالا حق عائله‌مندی و فرزند به آن اضافه نمی‌شود!
عجیب ترین چشمه آب گرم در جهان، چشمه گرند پریسماتیک می باشد. این چشمه در طی گدازه های آتشفشانی در یلواستون در منطقه ی کوهستانی وایومینگ واقع در ایالات متحده ی آمریکا به وجود آمده است. در چشمه گرند پریسماتیک باکتری هایی علاقه مند به گرما وجود دارند که تحت تأثیر گرادیان دمای رواناب و نسبت کلروفیل به کاراتنوئید تغییر رنگ پیدا می کنند.
یک تهیه‌کننده و کارگردان سینما:

سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته است

یک تهیه‌کننده و کارگردان سینما گفت: سحر قریشی کشورش را دوست دارد و به ایران برخواهد گشت او برای ازدواج رفته و مهاجرتی در کار نیست.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر با پیروزی شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.
قیمت هر اونس طلا که اوایل امروز رقم ۱۹۰۲ دلار و ۲۲ سنت را تجربه کرده بود، با ۰.۳ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه به ۱۸۹۰ دلار و ۷۷ سنت رسید.
احمد ظریف ـ هنرمند صاحب‌نام و پیشکسوت صنایع‌دستی رشته آینه‌کاری ـ و رجبعلی حیدری ـ هنرمند صاحب‌نام و پیشکسوت صنایع‌دستی رشته سفالگری ـ درگذشتند.
قونیه به عنوان یک شهر مذهبی، تاریخی و گردشگری نقش بسزایی در بخش گردشگری کشور ترکیه ایفا می کند. یکی از بناهای تاریخی ترکیه، مجسمه آتاتورک است. عنصر سازنده مجسمه آتاتورک عمدتا برنز است که حاکی از رهبر و بنیان گذار جمهوری ترکیه، مصطفی کمال آتاتورک دارد. قدمت تاریخی بنای نئوکلاسیک مجسمه آتاتورک به سال های نخست دوران جمهوری اختصاص دارد.
سازمان آگهی های پرسون