تازه‌ترین عناوین

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در واکنش به خبری درباره عدم اطلاع وزارتخانه از تعداد آمار دقیق گفت: آمار متقن و مورد اعتماد درباره وضعیت واکسیناسیون افراد بستری و فوتی‌ها به سهولت گردآوری نمی‌شود و به پژوهشی عمیق نیاز دارد.
وزیر خارجه اوکراین در پی صدور دستور روسیه برای «عملیات ویژه» در منطقه جداشده دونباس، اعلام کرد جنگ بین روسیه و اوکراین آغاز شده است.
صرع، یک اختلال مغزی است. در این بیماری سلول های عصبی یا نورون‌ها، پیام‌های غیرطبیعی دریافت می کنند؛ در صرع، الگوهای طبیعی فعالیت نورون‌ها مختل و در نتیجه فرد دچار تشنج، گرفتگی عضلانی و از دست دادن هوشیاری می‌شود. در این مطلب گیاهانی را معرفی می‌کنیم که تاثیر بسزایی در کنترل بیماری صرع دارند.
ارزش روز سهام عدالت امروز (چهارشنبه) برای افرادی که دارای سهام یک میلیون تومانی هستند به رقم بیش از ۲۲ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان رسید.
اگرچه زیرسویه BA.2 در مقایسه با نسخه اصلی امیکرون سرایت بالاتری ندارد، اما نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که باعث بروز بیماری سخت‌تر و شدیدتری می‌شود
مردی خودش را پزشک زیبایی و متخصص پوست و مو جا می‌زد و به تبلیغ در فضای مجازی می‌پرداخت. افراد زیادی به گمان اینکه او و همکارش پزشک هستند به مطب وی می‌رفتند و پزشک قلابی به بهانه تزریق ژل، بوتاکس و... دست به کلاهبرداری می‌زد تا اینکه دستگیر شد.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به بهای ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسید.
پیش تولید فصل سوم «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی آغاز شده است و امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و دکتر مجید حسینی داوران برنامه هستند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: فرماندهان یگان محیط‌زیست استان‌ها با اقدام‌های پیشگیرانه از وقوع تخلفات گونه‌های جانوری و گیاهی پیشگیری کنند.
سازمان آگهی های پرسون